Te'm pots tirar d'una puta vegada?

Un relat de: Tanganika
- No em diguis més Gertrudis. Trudis i prou!

-Sembla que digui 'truja'.

-Per això mateix.

-I ho vols?

-Som a la granja i tot són bèsties. Podem fer l'animal. Oi, Eleuteri?

-No em diguis Eleuteri. Teri i prou!

-Sembla com si vols que te'm tiri, Teri!

-Exactament.

-I has portat protecció?

-Dues capses.

-No farem pas.

-Trudis!

-Teri!


Aquell parell d'adolescents amb noms fora d'època que han passat d'anar a l'institut comencen a grapejar-se amb insistència creixent. A morrejar-se. Volen xingar.

La Trudis duu els ulls molt pintats.

-Tia, com els d'un putón. Mola. Em posa molt, saps?

I pantalons ajustats, com una segona pell escollida amb mal gust i de mercadillo. De seguida li travessa el fluix amb el contacte dels pantalons d'ell, del que bull sota la cremallera.

En Teri duu piercings arreu i els cabells pentinats en cresta punky total.

-Passa'm els piercings per on et roti, guapo!


La pagesa els mira com van fent damunt la palla al graner. Els mira per una finestra amb el vidre empolsegat i teranyinós al qual ha hagut de passar-hi la mà per arribar a aquesta fi. I que després haurà d'arranjar perquè quedi com abans.

La pagesa duu una llibreta que porta per títol 'Te'm pots tirar d'una puta vegada?'. La frase més repetida, la més volguda. L'obre i amb un llapis gruixut, llarg i esmolat que treu de la butxaca de la bata d'anar a munyir i agafa ben fort hi marca una ics.

-Dos més- pensa- i somriu maliciosament. Un rostre malalt.

El seu espai és atraient per les parelletes joves.
Tindran tres opcions:
-deixar que s'hi afegeixi.
-pagar una quantitat a canvi d'ella callar.
-...

La darrera explicaria moltes desaparicions. No es poden esmolar tant els llapis!


Comentaris

  • Els llapís?[Ofensiu]
    Annalls | 07-02-2013 | Valoració: 10

    Ostres la gent amb mainada te la casa plena d'armes mortals!!!!Per cert aquest titol es quasi tan atraient com el de "Les dones tb ens en fem" I no ho dic en sentit pejoratiu, si no que l'has triat molt bé i a mes l'has vestit ,pentinat, en-clenxinat, perfumat i tot el que li cal ,tot el que li falta a les palles, vaja...
    Records i salutacions!!!

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133153 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).