SOROLLS

Un relat de: gustav
El tema dels baixants em tenia farta. A totes les reunions de veïns discutíem sobre la necessitat de canviar-los. I tot perquè, segons alguns inquilins, quan plovia emetien un clapoteig insofrible que no els deixava dormir. Com si la mateixa pluja no fes soroll per si sola, pensava jo, escèptica. El cas és que, després de moltes discussions i una derrama considerable, contractàrem una empresa especialitzada perquè es fes càrrec de la substitució. Des de llavors, ningú més no ha sentit sorolls molestos, només els secrets que alberguen totes les cases i que les noves canonades canalitzen a la perfecció. 

Comentaris

  • Els baixants[Ofensiu]
    Prou bé | 04-11-2023

    Que pugen i baixen el batec de la vida. I no s'hi pot fer res!
    Bon relat

    Amb total cordialitat

  • Excel·lent final![Ofensiu]
    llpages | 01-11-2023 | Valoració: 10

    Roda el món i torna al Born, això és el que passa amb el bescanvi de les canonades, que canalitzen les xafarderies ara, abans, sempre. M'encanta aquest to sorneguer del relat, la condició humana és inesgotable en ridiculeses. Enhorabona, gustav!

l´Autor

Foto de perfil de gustav

gustav

60 Relats

90 Comentaris

37113 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
M'agrada escriure. Escric sense pretensions i sempre que puc, quan no puc (qüestió d'obligacions quotidianes), me n'adono que ho enyoro massa.

jsimon24@xtec.cat