Somiar

Un relat de: Roget

Somiar amb un tot diferent. Amb un jo madur, coneixedor, despert. Amb una casa digna, el meu lloc de treball, on conviure, on descansar. Amb els meus amics, també amb tu, estimada. Amb una forma de viure, lliures. Somiar amb un món sense corrupció, sense manipulació, sense especulació. Somiar amb un medi ambient conservat amb grans arbres i llacs, amb animals a tot arreu. Amb llocs on passejar, on respirar, on viure, amb un medi ambient sostenible. Somiar amb un món sense guerres, sense bombes, sense assassinats, sense morts. Un món on el somriure estiga present a tothora i a tot arreu. Somiar amb la igualtat d'opcions sexuals, igualtat entre homes i dones, amb un món on no existisca la violència de gènere. Somiar amb un món on els diners no estiguen sobre les persones, sinó que aquestes siguen qui es beneficien d'ells. Somiar amb un món on la gent no tinga por els uns dels altres, on hi convisquen europeus, asiàtics, africans, americans i sud-americans. Somiar amb un món on viure en pau, on ser nosaltres mateixos sense cap por. Però tot somni s'acaba, així que… comencem a treballar.


Comentaris

  • aaaiiis![Ofensiu]
    AnNna | 28-03-2007

    somiar, somiar i somiar...

    sempre estem somiant, i oblidem que de vegades podem fer alguna petita coseta que acosti aquest somni a la realitat...

    oooix!

    un petonàs! :)

  • Sinceritat, sencillesa i veritats [Ofensiu]
    Mossens | 27-03-2007 | Valoració: 10

    l teu text, a banda del merit que té, m'ha emocionat pels tres aatributs que he esmentat en el títol.

    El que demanes són utopies que mai les acceptaran els superbs, els interesats i els que ho maneguen tot.

    El Poble, malgrat esser més gent, no tenim gairebé veu, ya que una bona part , sense criteri, els han enverinat amb la manipulació fàcil dels interessos.

    Salut i força

    Mossens / Santi

  • el món es un somni[Ofensiu]
    bruixeta_lila | 26-03-2007 | Valoració: 9

    de fet.. somiar és un somni que tohtom s'hauria de permetre..
    Podriem dir que la vida és un somni.. però no és allò que tots voldriem.. no és un món que tots desitjem crear algun dia.
    potser de tots els somnis es desperta, un somni no es pot canviar.. un somni és.. i prou.
    Malgrat tot.. dins d'un somni, hi ha una realitat i es aquesta la que entre tots voldries canviar, la que tots pensem en modificar.
    Un desitj, una il·lusió.. i un somni.. fer d'aquest món la realitat que tots hem somiat i fer d'aquesta vida.. tot un relat.

    M'encanta com escrius.. ^^

    Jo de fet fa molt poc que estic registrada.. i n'he fet molt pocs.. pero espero que de mica en mica la meva llista vagi augmentan !

    ptons*

  • Que no només sigui un somni...[Ofensiu]
    nereida | 21-03-2007

    "Ojalà" Roget, que això no es limiti a ser només somni... Espero que algun dia es faci realitat!

    Una abraçada!
    M'agrada molt com escrius! ;)

  • utopia[Ofensiu]
    Bolet | 26-02-2007 | Valoració: 9

    És molt utòpic el que dius però entre tots ho aconseguirem. Jo també m'hi posaré a treballar!

  • somni.[Ofensiu]
    sucdetaronja | 26-02-2007

    aquest somni pense que el tenim moltes persones però tenim que treballar dur per aixó, 'por que la cosa está muy mala'. fem tot el possible per que cada dia aquest somni siga una mica més real

  • AiDuS | 26-02-2007 | Valoració: 9

    Molt ben escrit Roget!
    Pensem tant igual! Has escrit molt bé el que penses, i hauria de ser així, com dius tu, però vaja... Sembla que el Món va a pitjor... Ts!
    Adéu!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Roget

Roget

33 Relats

105 Comentaris

35049 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
[[Perquè la nostra vida és un relat]]

Xicon de Llíria (Camp de Túria), 17 anys i estudiant d'humanistic en 2n de batxillerat.

Sempre m'ha agradat llegir, de tot un poc. Ara m'ha donat per escriure i em sembla que continuaré fent-ho. M'agrada crear estes historietes, unes reals, altres d'imaginaries...