Puc? de veritat?

Un relat de: Roget

Hola! Tens un ratet per parlar amb mi? Potser et moleste que et conte mos problemes però és que he pensat amb tu, ho sent. Ahir estiguí parlant amb Laura i com és de costum, no li vaig dir res sobre el tema. Em fa vergonya, bé, tinc por que em diga que no, tot i que tothom em diu que em llance. I si després em passa com amb la Paula? I si no li agrada açò? I si preferix fer allò? L'atabalaré? I si no li agrada com sóc? I si pensa que sóc un pesat? I si no li agrade?

De segur que tot et sembla una gran parida, però és que és propi de mi dubtar de tot, fins i tot de mi mateix.

De fet, no estic segur que estigues llegint-me a l'altre costat de la pantalla. Hola? Estàs? Bé, continuaré igualment.Avui he fet un examen, m'ha eixit super mal, ja veuràs quan arribe la nota, sempre estudiant tant per després eixir ben pesimiste d'aquest. I si suspenc?

Per cert. Avui l'Omar i l'Edu estaven al patí parlant entre ells dos, seria sobre mi? Segur que tenen cap problema i no m'ho volen dir. Pensaran que sóc un pesat també. Bé, no, estaran parlant d'algun problema amb sa família. I no confien amb mi per contar-m'ho? I si parlen de mi? Tampco tenen perquè estar dient coses dolentes. Que diran? Em criticaran a l'esquena? La veritat és que a cops ho faig d'altres, sense no massa raons a cops. De què parlaran?

Bé, potser t'estiga avorrint, tens altres coses a fer? Si vols li ho puc contar tot a Josep, o estava d'exàmens també? Sempre molestant la gent amb els meus mals de cap. Bé, marxe, no vull molestar-te pas més.


Solament…


Puc fer-te una pregunta?


Per què a cops em sent tan insegur amb mi mateix?

Comentaris

  • Perry | 11-07-2007

    jo també sóc molt insegura moltes vegades
    semrpe penso que diran?que passara?
    i mai matreveixo a fer res

    però espero no se tan paranoica com ell..

    jeje

    petons

  • SweetInnocence | 11-07-2007 | Valoració: 8

    és horrible quan l´inseguretat s´apodera de nosaltres...

  • Aaaaaaaaaaix![Ofensiu]
    AiDuS | 05-07-2007

    Paco!! Que saps que em tens ací sempre, eh?!
    Que no estic connectada? Telefona'm!
    Que és tard? Desperta'm!
    Que necessites ajuda? Dis-m'ho!!

    Aaaaaaaaaix!! El meu xiquet!! Haurem de fer més sessions de confessions, eh?!

    Ànims i avant, que vals moltíssim!!

    Muak!!

  • Bolet | 03-07-2007

    Confia en els teus amics, que és un dels tresors més valuosos que tenim ^^

    consell boletaire

  • com parlar[Ofensiu]
    sucdetaronja | 02-07-2007

    és com parlar amb mi mateixa. sempre hi haurà algú disposat a escoltar-te, de fet t'obligarà a parlar. confia més en tu mateix ;)

  • ANIMS!!![Ofensiu]
    mimí | 01-07-2007 | Valoració: 8

    Quan més íntim més fàcil que s'identifiqui el lector, i pensa que tots ens sentim insegurs, en un moment o altre o tota l'estona, segons és miri.
    Endavant !

l´Autor

Foto de perfil de Roget

Roget

33 Relats

105 Comentaris

35101 Lectures

Valoració de l'autor: 9.31

Biografia:
[[Perquè la nostra vida és un relat]]

Xicon de Llíria (Camp de Túria), 17 anys i estudiant d'humanistic en 2n de batxillerat.

Sempre m'ha agradat llegir, de tot un poc. Ara m'ha donat per escriure i em sembla que continuaré fent-ho. M'agrada crear estes historietes, unes reals, altres d'imaginaries...