Sola

Un relat de: natasha

A fora plou. Arribo a casa i ja hi són tots. Em tanco a l'habitació i comença a sonar Pep Sala com a taló de fons d'aquestes línies. Avui no ha sigut un bon dia. Set hores de fina intensa, dinar tranquilet i adonar-me qie teinia tota la tarda per mi SoLa!! Tantes coses que podria haver fet i en canvi no sabia per on començar a omplir les hores.He sentit la necessitat de ceure el meu avi. En silenci, com resta les hores acomodat a la butaca i mirant la paret del davant com si fós el més enllà, transmet rtantes coses... De vegades, amb un fil de veu, deixa anar unes paraulesm tan poc però que fa canviar un munt l'instant!
Veure'l em fa recordar, potser massa, la meva infantesa. L'època on passar-ho bé era a l'ordre del dia, on no preocupva el demà i el cor encara no havia après a bategar.
El miro, recordo i torno a l'avui.
Una familia que m'estima, uns amics a qui veig de tan en tan, una feina d'estiu de la qual estic aprenent tant!... però aixó no és suficient, avui em sento SoLa.

Comentaris

  • és en la solitud... [Ofensiu]
    Nyanga | 22-07-2009

    quan et pots retrobar amb tu mateix.
    regala't de tant en tan bones estones de tu!

  • Clar de lluna | 27-03-2008

    ...a vegades és bo sentir-se sol...és que sempre cal buscar la part positiva!

    ...m'ha fet gràcia això de Pep Sala, a mi m'agrada molt, però conec a molta gent que no el pot ni veure!

    Una abraçada!

  • drocera | 05-01-2008

    Tots ens hi hem sentit alguna vegada...

    Sol. Sola.

    Sols...

  • sobren les paraules, cauen els records[Ofensiu]
    Cincdos | 05-01-2008 | Valoració: 9

    preciós.

    Només cal un poc més... de màgia.

    petons
    vagi bé

  • Nyaelven | 04-10-2007 | Valoració: 8

    he entrat després de molt de temps ha llegir els meusrelat i mhe proposat llegir a la gent que m'ha comentat. El relat és molt bo, m'agrada això de l'avi, són tant importants i mai els hi fem cas!!!
    petonets

  • Arbequina | 25-09-2007

    Aquest minirelat (a totes llums repassable: hi ha un munt d'errades tipogràfiques) l'he començat a llegir amb el dubte que tingués algun tipus d'interès literari. Certament semblava divagar, com tants altres relats aquí (relatsencatalà.cat) penjats que divaguen per l'obscur món de lo absolutament autobiogràfic... Però he d'admetre que la part final li dóna un gir enginyós i que recondueix el relat a bon port. Al final, tan sols m'ha quedat la idea que algunes frases eren millorables i que les errades sobraven, però el relat m'ha agradat força.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Estimo...[Ofensiu]
    res no és mesquí | 05-09-2007 | Valoració: 8

    Estimo la soledat, he après a conviure amb ella... així començava un sonet que vaig escriure fa un temps. Si et sents molt sola aprèn a conviure-hi, a coneixet i estimar-te a tu mateixa. Si jo pugués em convertiria en l'albatros de Baudelaire, estendria les seves ales negres gegants per sobrir d'ombra aquesta soledat teva, i de companyia.

    Bon relat amiga

  • hola maca[Ofensiu]
    Vesna | 03-09-2007 | Valoració: 8

    Conec aquests instants en els que tot i tenir tot de gent al teu voltant et sents sola doncs no és el que necessites en aquell moment.
    A vegades necessitem cercar altres sensacions. Recordar , pensar en com evoluciona la nostra persona i com volem continuar endavant.
    M'agrada el teu escrit doncs m'hi sento identificada.
    Si necessites qualsevol cosa ja saps on trobar-me. Saps que sempre estaré amb tu.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 8.83

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

82962 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut