Rutina?

Un relat de: natasha
El rellotge marca les 20.30 d’un diumenge qualsevol. Arriba a casa i es treu els talons que ha “lluit” tot el cap de setmana. Se’n va a la cambra de bany i es desmaquilla amb una rapidesa que espanta. Torna a la seva habitació i es desampallega de’l vestit que tant bé li queda i els sostenidors amb “push-up” que li fan augmentar dues talles l’escot… Recupera el xandall i canvia les arrecades amb brillants per unes hippies tretes del marcadet que va visitar a Formentera l’estiu passat… A la cuina prepara els cinc “tuppers” per la rutina i l’esmorzar de l’endamà (lluny del menjar d’autor que degusta als caps de setmana). Avui el sopar es limitarà a una poma i un iogurt tot arraulida sota la manta al menjador amb el comendament a distància a tocar. Just abans d’anar a dormir prepararà els texans, la semarreta i la dessuadora perquè demà al matí es pugui llevar amb el temps just…i començar així la setmana marcada pel rellotge, la sencillesa i els somriures. Lluny de la frivolitat i el voler aparantar del cap de setmana, que al cap i a la fi és el que la fa sentir viva.
Heus aquí la diferència entre laborable i festiu, la distància entre el cor i el cervell.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

82957 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut