Volar?

Un relat de: natasha
Necessito dir-te adéu o convidar-te al meu cantó d’ara en endavant. No cal que dos dies després de l’inici d’any em trenquis la llista de nous propòsits i em recordis que hi ets, fent miques així el “passar pàgina” que s’iniciava amb el primer gra de raïm. Com a mínim no de la manera banal i obscena que et caracteritzava i em vas dir que esborrés del meu record, dius que en el fons no ets així… i en canvi a la que reapareixes és el primer que aflora del teu comportament. I és que vull tenir-te a prop però no en una partida perduda des de bon principi, sinó a la real, la que es juga amb somriures i estucades de sinceritat, la que compensa les estones dolentes per les bones, la que es viu mirant els ulls i no pas una pantalla…
Jo faig l’esforç de no respondre’t, tu oblida que sóc una fitxa del teu joc… ho aposto tot a real o res, no vull odiar-te.
Ets passat i present, jo necessito un “ara” i un futur realitzable. Ets qui em fa somriure i alhora allò que m’ennuvola, la ment contra els sentiments…
Però tinc clara una cosa: necessito volar, sinó vens no m’encadenis a terra sisuplau !

Comentaris

  • Et seguiré lleguin[Ofensiu]
    jos monts | 16-02-2011

    Un bon relat, teatre ficció o realitat.
    M’ha agradat.

  • Que bó ![Ofensiu]
    somnisdecolors | 30-01-2011

    He vist el teu comentari en un text meu, i he decidit passar-me pel teu perfil a llegir-te i realment m'ha agradat molt com escrius. M'he estat llegint uns quants del teus relats i et ben asseguro que hem llegiré tots els que hem quedem i vas directe cap a preferits :)
    M'agrada molt el final del text, i la forma en la que aconsegueixes fer-me sentir el que escrius.

  • M'he equivocat[Ofensiu]
    natasha | 30-01-2011

    El comentari anterior no anava per aquest text, m'he colat upssss

  • molt bo![Ofensiu]
    Nyanga | 30-01-2011

    M'ha encantat!!

    Sobretot el tros de..

    ..tu oblida que sóc una fitxa del teu joc… ho aposto tot a real o res, no vull odiar-te.

    Tot a real..em fa pensar molt, perquè la realitat és la que tu li doncs el valor de real..t'entenc, i m'ha apassionat aquest escrit!

    Una forta abraçada,

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

82759 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut