SOL, PLUJA I SILENCI

Un relat de: Libèl·lula
I novament el sol,
després que la pluja sacsegés,
fins i tot,
les ànimes més quietes.
I novament silenci,
necessari com l’aire
i els colors de la tarda
que esdevenen poesia.

Enderrocar per tornar a construir,
si tu ho vols,
alleujant el dolor,
guarint ferides,
cercant nous acords
per restablir l’ordre de les coses.

De sol, pluja i silenci
tu i jo podem parlar-ne,
si tu ho vols, és clar.

Comentaris

  • I D'ALTRES ...[Ofensiu]
    Libèl·lula | 22-11-2011

    M’encanta aquest relat i d’altres que ja t’he llegit, de tant en tant seré com una ombra silenciosa lliscant per aquest, el teu espai virtual de sentiments.
    T’agraeixo els comentaris que desgranes en el meu racó. Em parles del silenci, sovint present en els meus versos, certament no me n’adono que es van desgranant com carícies precises, és molt important per a mi el diàleg que ambdós mantenim, debades l’he sentit cridar més fort que mil llengües.
    Serà un plaer parlar amb tu i, evidentment, escoltar.
    Una abraçada de sucre candi, és el millor que tinc en un dia plujós.

    Anna

  • Elements potents[Ofensiu]
    Unaquimera | 22-11-2011

    Tal com et vaig dir que faria, torno a passar per aquí... i per allò de l’ordre, obro avui el segon dels teus publicats, decidint que després continuaré ascendent per la resta, cap al més actual.

    Aquest poema m’ha atret de seguida pel seu títol, tan lluminós i fresc, al mateix temps, i tan seré, de resultat de la combinació d’uns elements molt potents per si mateixos.

    M’agrada molt que incloguis en ell la necessitat del silenci en els teus versos. Sempre he pensat que el silenci té la veu forta, molt forta, i ens parla clarament. Només cal escoltar-ho.

    Espero que tu i jo parlem de moltes coses, si tu ho vols, és clar.
    Si em vols continuar llegint sempre pots tirar avall, oi? ;-))

    T’envio una abraçada silenciosa,
    Unaquimera

  • El silenci[Ofensiu]
    Josep Ventura | 19-11-2011 | Valoració: 10


    De la pluja i el sol, que bonic
    El trobo sensible......delicat....... m’encanta.
    Felicitats

    Josep

  • gràcies a tu anna i...[Ofensiu]
    joandemataro | 15-11-2011 | Valoració: 10

    d'aquest nou poema t'he de dir que m'agrada molt la primera estrofa, molt bella de debò

    una abraçada ben cordial
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Libèl·lula

Libèl·lula

20 Relats

44 Comentaris

18770 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Em dic Anna i sóc de Pineda de mar.
Quasi sempre sóc feliç, em cansa molt està enfadada, la vida és massa curta per perdre el temps en futeses.
M’apassiona el senderisme, descobrir racons que mai no he vist i endur-me’ls a casa dins la meva Canon, la fotografia em deleix, el teatre, el cinema, la música, naturalment, la literatura, llegir i escriure, com a forma de teràpia, hi ha qui va al psicòleg, jo escric, ves per on.
I ho faig per, a través d’un simple vers, llegir els meus propis sentiments i aprendre dia a dia a coneixem un xic més.
Visc per omplir-me els ulls de colors, per olorar la flaire de la molsa, sentir la besada del vent mentre em peten els ossos descobrint nous camins, visc per submergir-me en la mar turquesa, per somniar desperta i per aprendre a volar, visc per moltes coses que no tenen preu. Els rellotges del món corren massa de pressa per a mi, per això no me’ls miro mai.

Tinc dos blogs. M’agradaria que passéssiu i miréssiu, si us ve de gust és clar, per mi serà un plaer compartir-los amb vosaltres.

http://elmeuracvirtual.blogspot.com/

http://annatotfotos.blogspot.com/

I el meu correu, mai se sap quan ens farà falta una abraçada.

annaorteg@hotmail.com

Fins sempre.