Sobre els matrimonis homosexuals

Un relat de: Jaumedelleida

ELS MATRIMONIS HOMOSEXUALS

Ara que està tan de moda i arran de l'aprovació de la llei que intenta regular la igualtat de gèneres en tots els àmbits polítics i socials del nostre entorn, i després de què es vol fer gaire bé obligatòria, també per llei, la paritat en totes aquelles societats, estaments, òrgans de governs, consells d'administració, etc, etc, que formen part de la denominada societat civil d'aquest país, m'ha sorgit l'interrogant de pensar en el cas d'un matrimoni entre homosexuals -o lesbianes- (recordem que el matrimoni és considera una cèl·lula bàsica de la societat) com caram es deu poder aplicar al peu de la lletra un matrimoni d'aquestes característiques sense incomplir la normativa?
M'agradaria que algun jurista o entès en la matèria, exposés públicament com s'argumenta que hom es pugui arribar a casar amb una persona del mateix sexe i no estar incomplint la llei de la paritat?


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Jaumedelleida

Jaumedelleida

365 Relats

729 Comentaris

370479 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jaume Climent o Jaumedelleida. Lleidatà d'obligació i devoció.
Considerat un observador ciutadà de la seva ciutat natal, fa que a vegades col·labori amb la premsa local, mitjançant Cartes al Director i d'altres publicacions veïnals.

Autor de la novel·la L'ANSIA (Novel.la tèbia) [Gènere eròtic] Editorial CARPE DIEM (esgotada a llibreries, solament disponible digitalment a través del seu blog: Jaumedelleida

Autor del poemari BATECS (Amors, Enyors, Eros) Editorial:HONTANAR

Correu de contacte: jaumedelleida@gmail.com