Cercador
PAPERASSA INÚTIL
Un relat de: JaumedelleidaPAPERASSA INUTIL
Més tard, o més aviat, no se sap encara, hi haurà noves eleccions, ja sia, la repetició d’autonòmiques per falta d’acord d’investidures o de generals per falta d’estavilitat del Govern Central. Tant és, perquè unes i altres es regeixen pel mateix sistema d’elecció i de campanya electoral, ja que com s’ha esmentat abastament, Catalunya no ha estat capaç de fer una llei electoral pròpia.
Arran doncs, de les darreres eleccions catalanes, com vaig veure que tots els partits polítics tornaven a inundar-me de propaganda la meva bústia, no vaig poder més i vaig sol.licitar la meva baixa a Estadística a tal efecte.
Pensava que tots plegats, s’havien posat d’acord en enviar a la gent censada, un sol sobre amb totes les opcions juntes, i així estalviar paperassa inútil. Però no, no va ser així. I la pregunta que em faig és: On està la coherencia dels partits i administracions, quan et demanen que si no és necessari t’estalviïs d’imprimir un e:mail, pel bé del planeta? Au va! Hipòcrites tots!! I que haguem de ser nosaltres, a títol individual, que ens calgui dirigir a Estadística, perquè ens donin de baixa del cens, (als efectes de no rebre propaganda), i el mateix Ens, és qui s’ha de dirigir a cada partit per tal d’exclore’ns dels seu llistats!.
Tanta poca feina te Estadística que s’ha de dedicar a aquesta tasca? No pot el govern central fer un Decret i suprimir, d’una vegada, tota la correspondència elèctoral? El Partits, senyors meus, que s’espavilin. Ja tenen les xarxes socials i els debats per donar a conéixer el seu programa.
Per sort, jo ja no en rebré de propoganda en la meva bústia, -això espero-, però si arriba el cas i me n’hi veig ......
JAUMEDELLEIDA
l´Autor

371 Relats
740 Comentaris
395345 Lectures
Valoració de l'autor: 9.74
Biografia:
Jaume Climent o Jaumedelleida. Lleidatà d'obligació i devoció.Considerat un observador ciutadà de la seva ciutat natal, fa que a vegades col·labori amb la premsa local, mitjançant Cartes al Director i d'altres publicacions veïnals.
Autor de la novel·la L'ANSIA (Novel.la tèbia) [Gènere eròtic] Editorial CARPE DIEM (esgotada a llibreries, solament disponible digitalment a través del seu blog: Jaumedelleida
Autor del poemari BATECS (Amors, Enyors, Eros) Editorial:HONTANAR
Correu de contacte: jaumedelleida@gmail.com