Senzillament... t'admiro

Un relat de: brideshead

Bonhomia en les teves paraules,
remor de mar en el teu nom.

Uns quants anys de bagatge,
moltes vivències atresorades.

Aboques sentiments,
regales joies preuades...

Impressionant, el teu talent.

Comentaris

  • Per admirar que no quedi[Ofensiu]
    Nessa Bentanachs | 26-04-2007

    Doncs jo t'admiro a tu. Algun dia m'agradaria arribar a escriure tan bé com tu... poder trobar els mots exactes per expressar el que sento.

    Ara mateix estic enganxadíssima a tu, sóc tota una fan teva i aniré seguint les teves passes.

    Estic molt contenta d'haver-te descobert, ni t'ho imagines!

  • Més ben trobat impossible![Ofensiu]
    MoLi | 01-04-2006

    Jo crec que l'amor neix a partir de l'admiració.
    Quan estàs enamorat d'algú, l'admires, o almenys això és el qeu em passa a mi, no?

    Fantàstica, noia.
    Et seguiré llegint.

    MoLi

  • I quants[Ofensiu]

    t'admirem a tu, companya relataire? T'introdueixo el comentari preexamen en aquest poema pq no te l'havia comentat. I més que res perquè havia de dir-te que va ser un plaer conèixer-te personalment a la presentació del llibre i donar-te, igualment, les gràcies per tot.

    Efectivament, dilluns començo. Gràcies un altre cop!!!

    Vicenç

  • tot el que dius...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-03-2006

    en aquest poema i més... podria referir-se a tu... , malgrat suposo que és un poema-retrat-homenatge a algú en especial...
    jo també et dic: "senzillament... t'admiro!!!"
    una abraçada.

  • tot i que [Ofensiu]
    jaumesb | 31-01-2006 | Valoració: 10

    jo quan el vas escriure encara no existia.
    els dos únics meus d'abans de néixer a relats són: torno i trajectòria, en tinc molts més d'abans, quan pugui ja els aniré editant
    tornaràs a escriure poesia algun dia?

  • rosa,[Ofensiu]
    jaumesb | 31-01-2006 | Valoració: 10

    hi ha alguna cosa de mi en aquest teu bell poema?

  • versos[Ofensiu]
    jaumesb | 24-01-2006 | Valoració: 10

    curts i admirables

  • I jo crec...[Ofensiu]
    Llibre | 11-11-2005 | Valoració: 10

    que l'admires amb motiu.

  • Que bonic [Ofensiu]
    ITACA | 23-09-2005

    Que bonic brideshead, un poema preciós, quin regal mes fantàstic !
    Breu, però a besar de sentiments, en cada paraula escrita podem perdre'ns fins aquestes vivències, fins aquests tresors i arribar a en Brumari.
    T'ho torno a repetir, no se que posar-te, es meravellós, moltes felicitats !

    Clara

  • Increible[Ofensiu]
    eternasomiadora | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Amb tant poques paraules i quant has dit en aquesta persona i a mes tot quedat ben net i polit i amb gracia. Que mes demanar?

  • Vaig dir que tornaria![Ofensiu]
    Llibre | 01-09-2005

    Set versos per cantar les qualitats que la poetessa admira d'una persona. Qualitats que s'estenen per diversos aspectes d'aquesta personalitat.

    Ens iniciem amb una definició que ja parla per ella mateixa: bonhomia. O sigui, un bon home a qui relacionem, pel seu nom, amb el mar. Un home d'edat madura (Uns quants anys de bagatge / moltes vivències atresorades.) que és capaç de compartir amb aquells qui l'envolten no només paraules, sinó també sentiments que es converteixen en joies preuades.

    Un home, en definitiva, tal com conclou el darrer vers, d'un talent impressionant.

    I com que sé de qui es tracta, no puc més que afegir-me i subscriure les paraules d'aquests versos: brideshead té tota la raó del món.

    Un petó, estimada companya relataire,

    LLIBRE

    PS.- Veig que continues amb els teus petits regals. Petits regals que esdevenen grans tresors per a aquelles persones a qui van dedicats. Ho sé per pròpia experiència. Homes i dones que, per un motiu o per un altre, t'han despertat vius sentiments. Però ja tinc ganes de tornar a gaudir d'aquells teus versos més delicats, més intensos, més interioritzats. Aquells on em parles de reflexions d'un jo poètic davant el món, davant el dubte, davant l'amor. Aquells que em permeten immergir-me en el teu univers poètic i gaudir de la descoberta. Aquells. (Un altre petó).

  • Senzillament...[Ofensiu]
    Llibre | 31-08-2005

    Busco relats per comentar, Regiro els raconetss dels relataires Una i una altra vegada Mentre el temps passa, inexorable. Al final trobo aquest poema Recitant les qualitats d'un estimat company, I no puc més que felicitar-te.

    Un petó,

    LLIBRE

    PS.- Això és un avançament del comentari. Quan pugui m'hi poso.

  • Amb poques paraules...[Ofensiu]
    Bea Virgós Ros | 29-08-2005 | Valoració: 9

    Primerament; gracies pel teu comentari a la primera de les cartes (la segona ja està a punt). Aquesta pàgina em té meravellada... la vaig descobrir gràcies a un bon amic i des d'aquell moment no he deixat de passar-m'hi sempre que he pogut.

    Pel que fa al teu poema... em sembla impressionant com pots dir tantes coses amb poques paraules ben enllaçades. Jo, en canvi, escric i escric... Bé, cadascú té el seu estil. No obstant, mai m'he valorat massa (gens) i quan escric les paraules van soles, surten de dins i jo ni tan sols em paro a pensar en l'estructura, l'anàlisi, la síntesi, la coherència...

    Et continuaré llegint! I, novament, gràcies... m'afalaga el fet que algú dels més votats en aquesta pàgina li agradi un dels meus escrits.

    Cuida't molt!

  • mmm, [Ofensiu]
    OhCapità | 29-08-2005

    brideshead, mmm, acaroneu amb dolces paraules i homenatgeu a relataires d'alta qualitat, mmm, de dalt a baix, sense pausa, mmm, amb la senzillesa que us caracteritza, amb la passió desbordant amb que caramelitzeu les paraules, mmm, ..., sou única ...

    OhCapità.

  • ieps! Bones de nou![Ofensiu]
    kispar fidu | 28-08-2005

    Eis! Ja vaig veure el teu comentari del fòrum... i pel que diu en Marc, clar, ja sé a qui va dedicat...jejeje, segueixo pensant el mateix però respecte a en Brumari

    [Per cert... el vaig respondre (el comentari) al fòrum mateix, tot i que més endavant, ja que feia uns dies ja... ok?]

    Apa idò: Adéu!!!
    Gemm@

  • Senzillament...meravellós[Ofensiu]
    somriure | 28-08-2005 | Valoració: 10

    No calen mes paraules per expressar-ho. Admiro aquesta capacitat per dir tant amb tant poques paraules.Un peto

  • Generosa amiga,[Ofensiu]
    brumari | 27-08-2005

    El meu petit tresor de vivències avui s'ha enriquit amb els teus set versos.
    Set dolços afalacs que m'han humitejat els ulls.

    Aquesta pàgina m'ha donat moltes, moltíssimes satisfaccions, però t'asseguro que el teu regal d'avui és el millor guardó que pot somiar qui juga a dir coses tot embastant paraules.

    Mil gràcies, brideshead

  • hehehehe,[Ofensiu]
    Tiamat | 26-08-2005

    ara m'he estat llegint els teus últims poemes...

    em sento la descobridora de petits tresors ;)


    tranquil·la, shhht, silenci

  • es maco admirar aixì[Ofensiu]
    paparola | 26-08-2005 | Valoració: 9

    fa poquet que llegeixo aquest poemes,
    no soc metricament experta,
    pero si que et poc dir que arriva
    poder sentir , expreserte sobre algu es
    realment bonic. Felicitats.

  • A mi també m'agraden molt els poemes dedicats[Ofensiu]
    Andrea_Subirana | 26-08-2005

    A vegades he volgut fer això que tu has fet, pero suposo que no en se prou. M'ha agradat la simplicitat dels teus versos. Dius que està dedicat a una persona que admires. Jo estaria molt contenta de rebre una cosa així.

    Molt bonic.
    gràcies per llegir-me. Normalment no tinc temps de participar massa. Ara ho puc fer més perquè sóc en temps vacacional.

    Salutacions.

  • si...[Ofensiu]
    AnNna | 26-08-2005 | Valoració: 9

    quin detall, brideshead... jiji...

    no ho he endevinat, ho he llegit al fòrum.. està bé que de tant en tant els relataires tinguem aquestes cosetes boniques...

    petons,

    AnNna

  • hm......[Ofensiu]
    Tiamat | 26-08-2005

    em sembla que he endevinat per qui és :P

    (tinc una mania de mirar si a tots els poemes, hi ha "missatges" amagats. Sovint em surt CHUIRSSSAR, o RUESLPOJJJJTMT, però jo insisteixo, fins que trobo coses tan boniques com la teva. Segur que es posa content :) )

  • Remor de mar en el teu nom...[Ofensiu]
    Eugeni Mur | 26-08-2005 | Valoració: 7

    M'agrada

  • una dedicatòria senzillament tendra[Ofensiu]
    kispar fidu | 26-08-2005

    Aquest petit poema, que tot i senzill, és ple de boniques paraules cap a l'admiració d'una persona, segurament (pel que intueixo) OhCapità, que amb els seus poemes i algunes relats deixa sempre reflectida la mar i la tranquilitat que aquesta desprén.

    Un bonic poema.

    Ens "veiem" (llegim/comentem)
    Gemm@

  • versos al vent...[Ofensiu]
    ROSASP | 26-08-2005

    S'escampen els somriures de les teves paraules dolça i lentament.
    Suaument aletegen, acaronant els sentiments més misteriosos i eteris.

    Un missatge bufat al vent.

    Molts petons Rosa!



  • Sembla la dedicatoria d'un llibre[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 26-08-2005 | Valoració: 9

    un missatge secret que llegit al cap dels anys ens fa volar l'imaginació i ens fa crear petites histories.

    Al ser tant breu deixà el resó de les paraules dites a cau d'orella…

    molt bonic.

Valoració mitja: 9.42