Sensacions d'un cap d'any

Un relat de: Pluja

Els ulls de la consciència es van desprenent del meu cos, m'observaven des de la llunyania, com el seny que mai he volgut posseir, però que sempre he anhelat.
De sobte, em vaig veure immersa en un remolí de sensacions; era jo en aquell precís moment?

Envoltada per la màgica melodia del foc, a poc a poc m'anava precipitant cap al món dels somnis, quan, de cop, d'entre la penombra va sorgir la teva mà. M'acariciaves tant dolçament que la meva pell renaixia del seu estat d'insensibilitat perpètua per trobar-se amb tu.
Jo que sempre havia estat esquiva a les teves mostres de sensibilitat, ara estava cridant en silenci mentre esperava el teu contacte. T'aferrava amb totes les meves forces, i suplicava que no formessis part de la meva imaginació.

Vares ser un somni?

Comentaris

  • Substàncies artificials...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 22-01-2005

    de vegades ens fan alliberar naturalitat espontània. I de sobte et preguntes si tot va ser un somni... Si la recuperació de la capacitat d'estimar algú era certa o simplement va ser un miratge momentani fruit de l'alcohol o d'un tacte que no estaves acostumat/ada a sentir i que se't va representar tan nou i fresc que et va embriagar...
    Va ser un somni?
    M'agradaria viure en la cruïlla entre el somni i la realitat!A tu no?

  • uf.. sense paraules[Ofensiu]
    red_sh | 12-01-2005 | Valoració: 10

    m'agrada tan el teu estil... m'encanta es sensacional seguire molt els teus relats i si tots son com aquests és que ets una autentica maquina!
    un peto maka!

  • sí, un altre...[Ofensiu]
    Capdelin | 12-01-2005 | Valoració: 10

    10! ho sento, no puc evitar-ho ( je je je )
    és que... escrius, tal com jo voldria escriure ( però no tinc aquest estil )
    jugues amb l´abstracció, amb lo indefinit, somnis, foc, consciència, inconsciència, desitg, mà en la penombra...
    és fantàstic... sense vulgaritats, ni exhibicionisme literari, sense trencar el ritme del relat que et sedueix...
    felicitats, Pluja... ets fantàstica!!!
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70785 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges