Sempre he pintat molt a casa

Un relat de: Magda Garcia
Jo, que he viscut tantes vides, considero haver estat un suport per als meus éssers estimats. En les seves converses al saló, als àpats familiars, al dormitori compartint intimitats… a cada estança la meva presència ha estat percebuda de manera diferent i això m'ha convertit en un ésser versàtil. De jove vaig passar per èpoques en què em mostrava ben natural. També he brillat mostrant una pàtina gens discreta, una mica esmaltada. Més recentment la pintura al guix m'ha convertit en moderna i actual amb un aire escandinau. Em considero una cadira amb una llarga experiència vital. I en voldria viure moltes més.

Comentaris

  • Ai...[Ofensiu]
    llpages | 18-09-2022 | Valoració: 10

    si els mobles parlessin! Un text tan breu que m'ha recordat la dita "al pot petit hi ha la bona confitura". Enhorabona!

  • Parla una cadira[Ofensiu]
    Atlantis | 17-09-2022

    M'agrada el relat curt i ben escrit des de la veu d'una cadira. Ai si els mobles parlessin!!

  • Cul contra cul[Ofensiu]
    Pere Florit Oreneta | 17-09-2022

    Cul contra cul
    hem navegat per la vida
    gaudint de plats
    llibres
    converses
    ensenyances
    espectacles
    i alguna disposició inconfessable.
    amb culs convidats.
    Ens hem fet vells
    i, tenyits,
    sospirem en recordar
    les nostres vides paral·leles.
    Fins que els recicladors
    imposin la seva voluntat.

  • Ben trobat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-09-2022 | Valoració: 10

    Molt entretingut i original Magda, la vida d'una cadira. Ai si les cadires parlessin....

    Cordialment.

    Rosa.

  • Important[Ofensiu]
    Prou bé | 15-09-2022 | Valoració: 10

    Un relat, concís, original i amb 7n punt d'intriga! Genial

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Magda  Garcia

Magda Garcia

146 Relats

487 Comentaris

38512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer i visc actualment a Rubí (Vallès Occidental). Treballo a l'administració pública catalana. He residit a França (Paris, Toulouse) i al Canadà (Vancouver, Montréal). M'agrada escriure per transmetre sensacions creant personatges que mereixen volar per sí mateixos.

He guanyat el primer premi de microrelats de Sant Jordi del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya (abril 2023) i el 1er Premi de Narrativa del Patronat de l'Ermita dels Sants Metges Sant Damià i Sant Cosme de Sarral (Conca de Barberà) els anys 2022 i 2023.

Tinc un parell de contes publicats en llibres digitals a l'Argentina, un relat penjat al blog guimera.info i he estat finalista de diferents concursos.