Registres

Un relat de: Flanagan

El sis de febrer del 2004 arriba la següent carta a l'ajuntament de Matadepere

Matadepere, 6 de febrer del 2004

Distingit senyor alcalde de Matadepere

Malauradament, ens hem assabentat que està considerant tancar l'únic local d'oci nocturn de què disposa el poble. Ens agradaria fer constar en aquesta carta que considerem aquest fet totalment inacceptable a causa de l'escassetat de locals de lleure que conté la zona a la qual habitem. Li demanen, en consegüent - i en nom de tots els joves de Matadepere - que consideri la seva decisió.

Molt atentament i afectuosament,
Els joves de Matadepere


1 setmana després arriba a l'alcaldia de Matadepere la següent carta:



Matadepere, 13 de febrer del 2004

Estimat alcalde de Matadepere

Després d'haver esperat una setmana la resposta per part de l'ajuntament, ens tornem a adreçar a vostè en nom del joves del poble. Ens agradaria molt que no tanqués el bar de lleure nocturn del poble, sap molt bé que és l'únic que hi ha en un radi de 30 km2 i ens desagradaria molt haver de recórrer al cotxe cada nit que vulguem sortir. Li demanen, per favor , que es repensi la decisió.

Atentament,

Joves matadeperencs



2 setmanes després...
27 de febrer del 2004

Ja no tant estimat alcalde de Matadepere

Ja fa tres setmanes des de la primera carta enviada. N'estem una mica farts, sap? Ens agradaria poder disfrutar de les nits sense pensar que cada una d'elles pot ser l'ultima que passem al Garitu. Li demanen, de la manera més educada possible, per tant, que no tanqui el Garitu, ens l'estimem moltíssim.

Poc atentament,

Pitu, Roser, Carles, Rosa i Pep.


2 setmanes després...


Nit del 12 al 13 de març del 2005

Gordo, barbut, gras, lleig i odiat alcalde de Matadepere

Escrivim aquesta carta des del Garituu, sap?? No volem que xapin el Garitu!! Ja fa anys que esperem que ens contesti, collons!! Ho farà algun dia? Li vindrà de gust parlar amb nosaltres? ( quan no portem la ceba a sobre, clar ) O és que està massa ocupat al curru amb la seva secretària?? Si vol brega, la tindrà, tal com veurà amb els graffitis que hem fet a la plaça de Mata dedicats a la seva secretària ( després d'haver posat aquesta carta a la bústia de la seva merda d'edifici "municipal"; d'aquella quincalleria i ferralla en diu "ajuntament" ?)
Tant de bo s'ensorri i quedi fet merdeta vostè i els fulls blancs que no vol omplir per respondre'ns!!

Amb molt d'alcohol a sobre,

Els borratxos de Matadepere









Comentaris

  • Dish![Ofensiu]
    AnNna | 29-07-2006 | Valoració: 8

    Matadepere? O Matadepera???!!!! No fotemmm!


    aiix!


    Estan bé aquestes cartetes... i és veritat que la primera vegada que intentes una cosa la intentes de la millor manera possible, però que a mida que la cosa no avança la polidesa i l'educació s'escampen com el fum de la cuina quan obrim la finestra...!!!


    Però, perquè poses sempre "demanen"? No seria "demanem"??? Jujuju!


    Esperem que no tanquin el Garitu ;P


    Mmm... No sabia quin comentar-te... Però sabia que havia d'escollir-te a tu per passar-te la cadena... així que... aquí ho tensss...!




    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena




  • Primer de tot...[Ofensiu]
    Gorwilya | 14-07-2006 | Valoració: 8

    donar-te les gràcies pel comentari! :-)

    No sabia quin relat llegir primer, i m'he decantat cap aquest. A mesura que tingui temps ja t'aniré llegint i comentant.

    M'ha agradat aques relat, té la seva gràcia com els joves van perdent la paciència, ja que l'alcalde no els respón.

    Una abraçada!!

    Gorwilya