Records...

Un relat de: Pluja

Volia ser forta... No vaig poder.
Volia expressar-me a través de les paraules... Vaig ser incapaç.

"Si la nit se t'enduu, tanca els ulls i sigues feliç al món dels somnis."

Aquest eren els meus mots incompresos per les ments inundades de temors presents.

Somnis intranquils, mirades fugisseres, petonets endolcits de ratafia, somriures amagats...

"Mai havia coincidit amb una altre Judit a la mateixa classe."

Llengots furtius, badalls incontrolats, esquellerincs sonant, el món verd, trapezis suïcides, malabars gravitatoris...

Un quadre esquinçat, una vida esmicolada.

El so del telèfon propagant-se per tota la casa.
Un fil de veu ferit pel dolor.
Les temudes paraules són sembrades a l'immens buit que s'ha creat.

Les primeres llàgrimes justificades; la nit ha arribat.
Litres i litres de tensió són vessats pels meus ulls. Sense observar el seu voltant silenciós són un reflex de l'ànima esmorteïda que intenta resistir.

Sortint a l'exterior, arrossegant el meu pesat cos vaig vivint. Però, i tu?

Dins la presó - la nostra presó - cossos sense esma s'amunteguen pels racons. Passadissos, aules, lavabos, tots són presents fidels de la nostra agonia.

"Així és la vida, no s'hi pot fer res."

Regust amarg de vells refranys sortits de les boques dels mestres - torturadors - de la nostra vida.

Silenci trencat tant sols pel repic de les llàgrimes a les taules - noves per compensar l'aïllament acadèmic -. Tu ja mai no les veuràs.

La nit ha caigut sobre el cel lluent del teu dia; sigues feliç.

Comentaris

  • Q trist..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 02-04-2005 | Valoració: 10

    M'han ciagut les llàgrimes nena, és preciós!És d'aquells escrits que lleigeixes i t'emociones...
    Creume la Judy alla on estigui segur que no et voldria veure malament, el millor homentage que li pots fer es seguri vivint disfruttan del q ella no va poder viure...
    Jo tb trobu a faltar molt a una amiga meva que va morir fa 4 mesos sas?Pero es algo que hem d'aceptar, és natural!Algun dia podràs mirar enrere i no plorar quan la recordis!Tinc 2 poemes penjats a la web sobre la meva amiga!^^ Nose dir-te q si necesites parlar alla tens la meva dire!;) Ens en surtirem endavant, wapisima!

  • malgrat el teu dolor...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-01-2005 | Valoració: 10

    t´has sobreposat, has silenciat el singlot de la tristor per la pèrdua d´una amiga... i amb pinzellades dramàtiques que surten dels fons de la impotència humana, has grafitat el lloc dels últims records amb la teva amiga de l´ànima... ella, feliç en el món dels somnis, ja no veurà aquelles taules noves, fredes, sintètiques, sense cor... però recordarà eternament la teva amistat que s´escolava per passadissos, laboratoris, lavabos i refranys fòssils de mestres de cromanyhon... has fet un poema de judith a judith, de cor a cor, d´amiga a amiga... de llàgrimes dissimulades a polsim de llum en el més enllà... on no hi ha taules, ni aules, ni equacions, ni integrals... on no hi ha res exacte, ni quadrat, ni rellotges que anuncien la fi de l´hora de pati... allí només hi viu... les cèl-lules eternes i immortals del record de l´amistat... ELLA, l´altra judit... ha llegit el teu poema... i dels seus ulls tenyits d´univers... no han brollat llàgrimes... sinó estels que brillaran sempre en el teu cel...
    Jo no l´he conegut mai... però tu m´he l´has fet... ESTIMAR!!!
    ànims... judit, nina, bitxet... ella viurà sempre... si nosaltres la recordem...!!!!!!!!!!!!!!

  • Pluja de sentiments[Ofensiu]
    dunes | 28-01-2005 | Valoració: 10

    Bocins de sentiments units de nou per les paraules en un intent de fer memòria d'allò que mai ha deixat de recaure sobre el teu cap... Hi ha dies que no s'obliden.
    Novament, has sapigut escollir les paraules encertades, els records adequats, creant així el que en podriem dir un bon poema. Però crec que aquestes línies són molt més que això.
    L'enhorabona, perquè altra vegada has aconsegit transmetre (si més no, a mi) més del que pretenen les humils paraules.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70986 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges