Real o no?

Un relat de: Pages@s
Feia un dia tranquil i bonic. Un ninot d'un videojoc es va llevar i, de cop, va notar alguna cosa diferent. Ell no sabia si s'havia cegat, però estava veient gràfics molt dolents.
Si ell volia anar cap a la cuina, anava cap al jardí, com si algú el controles.

De cop, va agafar el seu cotxe i va començar a conduir com un boig, va agafar l'autopista a més de 150km/h. Va arribar a un banc i el va intentar assaltar, però ell no ho volia fer.

Va passar de l'oest de la ciutat a l'est en dos minuts, va entrar a casa i va
dinar com un porc. Després va fer una migdiada roncant més que un ós.

Geri

Comentaris

  • Llibertat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 01-04-2024

    No m'agradaria ser un personatge d'un videojoc ni no poder prendre les meves pròpies decisions. Aquest relat ens fa pensar en la llibertat. Felicitacions!

  • Imaginació. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-03-2024 | Valoració: 10

    El ninot del videojoc és amb molta fantasia en el tema dels gràfics. Això sí que és un supercotxe, en anar a més de 250 kilòmetres per hora.
    Molta fantasia li has posat, Geri.

    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Descontrol[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-03-2024

    Pobre robot, ser conscient de la seva nova situació, i no saber el perquè, és ben fumut. Haurà d'anar al metge mecànic, segur que l'arreglarà.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10178 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.