Que sinó la roda no gira, no gira...

Un relat de: camins

Sí, sí. Produeix, consumeix... treballa i gasta, treballa i gasta i ... ULLS TAPATS I BOCA TAPADA. CALLA! Sí, no diguis res. RES. calla, tu segueix el ramat com fan les ovelles i no vulguis sortir del camí. No, home, no! Tu segueix els altres. Si fas així el sistema no s'espatlla i tot segueix endavant; la roda continua girant i girant i .. on anirà?NO HO SAP NINGÚ. Ni tu, ni jo, ni aquell de més enllà, ni l'altre, ni l'altre...

Sí,sí. Produeix, consumeix... treballa, GASTA! pensa igual que tothom, que sinó la roda s'espatlla i no pot seguir endavant i la gent no t'entén i et titllen de "raro" i se'n riuen.

Sí, sí, home! I és clar que sí! No surtis del camí, no miris més enllà dels paràmetres fixats, ni endavant, ni enrere. Ells diuen que el diner produeix la felicitat? Doncs no intentis qüestionar-ho. Pensa-ho $, $...

No et destapis els ulls! NOOOOO! ulls cecs sempre, raonaments prefixats.

EL DINER PRODUEIX LA FELICITAT
EL DINER PRODUEIX LA FELICITAT

Ulls cecs i endavant, que sinó la roda no gira, no gira...

Comentaris

  • eppp![Ofensiu]
    kispar fidu | 10-06-2009


    ànims amb el final de cuuurs!

    doncs, potser no ho vas entendre, però la info de la BiciRelatada (la qual organitzoo, jeje, com no!), estava en l'enllaç que et vaig deixar amb el t'animes?

    L'última actualització AQUÍ !!!

    Dissabte 20 de juny, a La Garrotxa!

    Pot venir la mimi i més gent també!!!! però si podeu i us animeu, aviseu quan abans millor!


    petó0 i ànims que l'estiu és a les portes de la sortida de classeeeeee, jejeje

  • BiciRelatadaaa![Ofensiu]
    kispar fidu | 08-06-2009

    ep Claretaaa! com anem?!

    suposo que de bòlit amb examens, no? ànims!
    (Tens el SAF! jejeje)

    no sé com ho tindràs, però organitzem una BICIrelatada pel Carrilet d'Olot a Girona!!!!

    no som molts, (i menys de joves!) però pot estar bé!
    no t'animes?¿?

    petoneeeet!
    kispareta


  • FELIÇ 5è ANIVERSARI![Ofensiu]
    kispar fidu | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?



    **

    eps guapa!!! què tals? com anem? (bon any!) Com han anat aquestes festes? la mimi em va dir que tindríeu l'agenda al completoooo! :) això de ser famós omple temps! jeje

    hi haurà trobada relataire per celebrar el 5è aniversari! calçots a Gràcia! que, aquest cop sí? t'apuntaràs?? uou! (mira pel fòrum!)

    per cert, la nit de reis vaig conèixer una amiga teva! ;) La Laura de Sants, que us vau conèixer a una Pasqua jove! Vam anar a alliberar uns poemes pels carrers de bcn (sí, coses meves, ja em coneixes un xic, jaja) i només entrar al local (perquè jo no els coneixia!) em diu: tu ets amiga de la Clara Tarruell, oi? i jo flipant, jaja (sense haver dit nom ni res! ...m'havia vist un dia a la pça del rei mentre xerràveu!

    apalins, petonets i records per aquí!
    gem's


  • Trobada Relataire!!!![Ofensiu]
    kispar fidu | 08-05-2008

    ei Clareta! com estem?

    L'altre dia ja vaig veure que tenies nou relat! encara no l'he llegit, però la intro em va semblar molt interessant. Un bon tema, actual i de inconformisme; i personalment, penso que molt important adonar-se'n.

    Et passo l'enllaç de la Pròxima Megatrobada relataireee! Per allò de si t'hi apuntees! (o US... (deixant obert el plural...! jejeje).
    31 maig


    per cert, que em vaig trobar ahir a la tarda a la Magalí, i li vaig comentar: per si tampoc ho sabeu...
    Aquest cap de setmana són les Festes de La Creu Alta!!!! així que ja sabeu, a consultar actes!

    apalins, ara sí, petonets! (a tu i als de casa...!)

    si vens a la trobada avisa'm, eh! ;)
    (o sorprent-me!) jaja

    Gemma

l´Autor

Foto de perfil de camins

camins

13 Relats

44 Comentaris

16664 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
*Busca horitzons
destapa somnis
ressegueix camins
i descobreix
a poc a poc,
somriures amagats
i paraules encantades.

"*Alguna vegada has vist els nens jugant?
O escoltat el soroll de la pluja caient
al terra?

Alguna vegada has seguit una papallona en
el seu vol erràtic?

O observat el sol esvaïnt-se en la nit?

Quan et preguntes: "Qui sóc?", escoltes
la
resposta?

Atura't! No ballis tan de pressa,
El temps és curt, la música no dura per sempre"

*"és per això que serveixen les nostres vides? per maquinar com fer diners i després presumir-ne en públic?"

* "menos mal que con los rifles no se matan las palabras"