instants

Un relat de: camins


sense voler, un ocell ha trencat el cel
i les estrelles, com llàgrimes, besaven la nit

Comentaris

  • < fugaç, com un instant >[Ofensiu]
    kispar fidu | 05-03-2007

    i com el teu poema amb aquest nom de títol; fugaç, instantani, com molts dels instants que vivim a diari i que donen força als nostres passos...

    no sé si és trist o alegre... no sé si em fa sentir forta o dèbil... "trencar el cel i les estrelles"... m'hauria de sonar trist? no ho sé... per una banda em dóna força... com trencar aquella norma, aquelles barreres que t'han imposat... arribar fins on tu volies... després d'haver-te esforçat lluitant.

    "com llàgrimes"; les llàgrimes sempre s'associen a la tristesa... tot i que també són d'alegria, i que també alleugen sovint les angoixes...

    penso que si "besaven la nit", realment no podien ser pas de pena totalment... sinó màgiques... misterioses... trencant el cel i les estrelles... dibuixant noves formes, creant nous orgiens i nous destins... Donant il·lusions als ocells, que sense voler, avancen pels aires impulsant-se amb força amb les seves ales... per aconseguir arribar als seus objectius i acariciar els seus somnis...

    Sí... el considero positiu; com una búsqueda per la lluita del que realment vols...

    (la veritat és que penso que pot tenir moltes interpretacions... però a qui te'n deixo la meva...)

    ens veiem pels móns!
    vagi bé!
    cuida't,
    Gemm@

    p.d: finalment no vaig venir als balls... jups! suposo que ja ho vas veure! i que la mimi t'ho va dir! teníem cursa d'orientació amb els topos! però de la pròxima no us escapeu de mi, eh! ;)

    petons,
    Gem's

  • bones!![Ofensiu]
    fullet verd | 16-02-2007 | Valoració: 10

    sovint els més petits son els més intensos...m'ha encantat...m'has deixat sense paraules... ;)

    un peto ben fort noia!!

    ......................fullet verd

l´Autor

Foto de perfil de camins

camins

13 Relats

44 Comentaris

16653 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
*Busca horitzons
destapa somnis
ressegueix camins
i descobreix
a poc a poc,
somriures amagats
i paraules encantades.

"*Alguna vegada has vist els nens jugant?
O escoltat el soroll de la pluja caient
al terra?

Alguna vegada has seguit una papallona en
el seu vol erràtic?

O observat el sol esvaïnt-se en la nit?

Quan et preguntes: "Qui sóc?", escoltes
la
resposta?

Atura't! No ballis tan de pressa,
El temps és curt, la música no dura per sempre"

*"és per això que serveixen les nostres vides? per maquinar com fer diners i després presumir-ne en públic?"

* "menos mal que con los rifles no se matan las palabras"