Què ens ha fet canviar?

Un relat de: sempre

Potser arribarà el dia, que junts de nou, recordarem la nostra història, i riurem, explicant-nos què pensavem,què sentiem, què ens va fer canviar...

Potser arribarà l'hora que ens deixarem portar pels desitjos que aparèixen en aquest aire tant carregat i tens que ens nega ser com abans...

Espero que arribi el moment de dir-te sincerament el que sento, i d'escoltar-te quan m'expliquis les teves hipòtesis.

Però mentrestant, sóc aquí esperant que arribis, esperant tenir-te aprop, com aquelles nits que el temps no esborra.

Ens hem endinsat en un joc pervers, un joc de sentiments extranys als quals no sabem posar nom.
Què passarà quan un dels dos no vulgui seguir amb la partida?
Em pregunto què ens ha fet canviar. Quina de les moltes nits de conversa ens ha fet extranys.

Potser doncs, arribarà el dia, que ens tornarem a trobar, com abans, sense cap barrera ni cap joc que privi la nostra amistat.

Quan arribarà el dia, que junts de nou, recordarem la nostra història, i riurem, explicant-nos què pensavem,què sentiem, què ens va fer canviar...?

Comentaris

  • no sé que canvia...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 29-06-2007 | Valoració: 10

    moments, mirades, la persona... tan rutinari i tan normal que fa d'aquest relat una joia un gran regal.
    un petonet de vidre*

  • Genial![Ofensiu]
    Pell de lluna | 06-05-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt el teu relat, principalment perquè m'hi he sentit reflectida. Ara fa dos anys que alguna cosa va canviar, i la meva història d'amor va arribar a la fi. I no ha estat fins avui que novament hem pogut parlar com bons amics. Estava convençuda que aquest dia arribaria, i curiosament a arribat el dia que he llegit el teu "Què ens ha fet canviar?"

    Segueix així!

  • Pensant[Ofensiu]
    isa gracia | 06-02-2005 | Valoració: 9

    No sé, només dir-te que m'ha fet pensar, i això és el que m'agrada de llegir, quan les lletres provoquen que el cap s'en vagi amb elles i no pugui parar.
    Des de dins

  • sí, senyora![Ofensiu]
    març | 27-01-2005 | Valoració: 10

    Mira, objectivitat poca...no puc! Un 10 per haver fet el pas, a veure si t'animes a escriure més!! Recordo que ho feies molt bé (ara fa temps que no llegeixo res teu)

    Quant al contingut, ja n'hem parlat. Temps al temps, croqueta, no t'atabalis!!!

    Apa, una abraçada des de Vilafranca!!!

    Muaaaks

  • M'ha encantat![Ofensiu]
    M@ri | 27-01-2005 | Valoració: 9

    HOla!!
    M'ha agradat moltíssim aquest relat. Dir-te que és el que crec que algú m'hauria de dir...i no ho fa. Per que hi ha coses que ens fan canviar...però jo també em pregunto...qan podrem parlar de la nostra història.

    M'has fet gaudir molt amb la lectura, espero poder tornar a llegir un relat teu.

    Petons!
    ...mari

Valoració mitja: 9.17