Llum als ulls

Un relat de: sempre

Avui he vist llum en els teus ulls.

La fredor de la teva mirada s'ha iluminat de cop i la música et despullava.
He vist sentiments que es deprenien de tu mateixa.
Cantaves i parlaves a la vegada, no ser si ho necessitaves.

T'he contemplat molta estona, i em feia feliç sentir que estaves be, que somreies, que altre cop et despullaves.

Ni tan sols hem iniciat el tema de conversa, no crec que hagi calgut.

Et vull agafar la mà per aixecar-te i avui no ha sigut necessari, et saps aixecar sola.
He pogut veure com de petites coses en feies moments màgics, deixant de banda el món real en el que vivim, que ara mateix no és molt agradable

T'admiro. Has aprofitat el que tens per disfrutar-ho fins al fons..

....I ser que no ha estat així, que et desplomes per moments i que ni la musica et salva.

Però avui he vist llum als teus ulls i m'he quedat contemplant-la.

Comentaris

  • ......[Ofensiu]
    Sonyes | 19-07-2007 | Valoració: 9

    uff! a vegades amb una mirada es poden dir moltes coses.
    Salut!

  • aquesta mirada...[Ofensiu]
    ROSASP | 31-07-2005

    Per veure aquesta llum als ulls s'ha de saber mirar molt endins. Allí on no hi cal paraules, on s'endevinen els somriures i el dolor, on s'intueix la força indescriptible que té cadascun de nosaltres.
    Què bonic poder mirar i veure així, amatent a un gest, a un silenci, a una rialla que poden dir tantes coses.
    No hi ha res més important que sentir-nos recolzats i estimats en moments difícils. No podem evitar el dolor i la tristesa de les persones, però si deixar-los saber que estem propers en tot moment i preparats per ajudar-los en el que calgui...
    M'agrada aquesta contemplació, aquesta mirada dolça, profunda i sincera. Una complicitat amiga que creua distàncies.

    Una abraçada!

  • Plé de sentiment[Ofensiu]
    AINOA | 30-07-2005 | Valoració: 10

    Buf..., es im presionant el teu relat.
    Es mostren molts sentiments.
    M'agradat.

  • mmm...[Ofensiu]
    març | 30-07-2005

    Preciós, ja t'ho vaig dir. Només em queda donar-te les gràcies, per això i per tot.

    I res, una abraçada fortíssima! T'estimo molt!