Presentació estel·lar

Un relat de: Manelfoo
Presentació estel·lar

En lloc de minvar, els meus nervis cotitzaven a l’alça. Ja no podia fer-me enrere, i encara menys en aquell moment que em teleportava a casa de la meva estimada Cynt45, a Ganimedes. Hi anava perquè em coneguessin els seus! Dintre meu, l’ansietat amenaçava de rebentar-me les costures. El seu petó de benvinguda em va donar els ànims que necessitava.
Palplantats davant de la bombolla, vam escoltar la veu del domèstic:
-Us esperen al saló -aquella veu metàl·lica em va fer esgarrifar.
-Gràcies, DomuStar! Passem -la meva promesa sempre tractava els seus robots amb respecte.
Al moment, ens vam trobar en una sala immensa que estava acotada per uns finestrals ovalats que observaven l’infinit espai exterior. Al centre ens esperaven les mares de la Cyny45.
-Hola, Dani, has arribat bé? -en el rostre de la mare més alta destacaven unes parpelles que protegien els seus quatre ulls; de seguida em vaig fixar en unes escates vermelloses, que contrastaven amb el pèl verd de la seva parella, una mica més baixeta i grassoneta. Era evident que provenien de dues galàxies ben diferents.
-Sí, moltes gràcies per deixar-me viatjar en el seu teleportador! Estic encantat de conèixer-les!
Aleshores va aparèixer un munt d’hologrames amb éssers de l’origen més divers. Tota la seva família volia veure qui era el pretendent de la Cyny45! N’estic segur que m’hauria de sentir afalagat per un interès tan universal... Però a mi ja m’ultrapassava aquella presentació.
Em sentia examinat per una infinitat de ments encuriosides, que m’enviaven missatges de benvinguda, alhora que comentaven telepàticament entre elles que semblava bona gent, tot i ser humà.
De sobte, la veu de la besàvia va retrunyir des d’ultratomba.
-Us heu begut l’enteniment? No podem acollir un humà dintre de la nostra família! No recordeu aquells bàrbars que van estar a punt d’anihilar-nos amb els seus tripijocs? No permetré un troià en la família!
Encara bo que la Cyny45 va reaccionar i em va facilitar la fugida...

Comentaris

  • Felicitats! [Ofensiu]
    Gfonara | 14-04-2021 | Valoració: 10

    Quin futur ens esperarà? Un breu relat ben entretingut i molt ben escrit!

  • On no hi ha sang, butifarres no s'hi fan[Ofensiu]
    Vitfo | 13-04-2021 | Valoració: 10

    Entretingut relat. És difícil no fer cas de l'experiència viscuda abans d'opinar.

  • Qui és l'extraterrestre?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 13-04-2021 | Valoració: 10

    Molts de nosaltres hem tingut la mateixa sensació al ser presentats en públic. Necessitem sentir-nos acceptats, L'angoixa que sent el protagonista al ser observat i el malson de ser rebutjats ens sacseja ben endins. Som nosaltres els que veiem els altres com extraterrestres o som nosaltres els que venim de fora?
    Un relat molt ben narrat!

  • Som masa humans[Ofensiu]
    ELFONT | 12-04-2021 | Valoració: 10

    No ens voldran enlloc, si som tan humans...
    Clar i català, ara i sempre

  • Original[Ofensiu]
    Mfont | 12-04-2021 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt. Ben escrit i original!! Felicitats!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

  • Tradicions[Ofensiu]
    Pattap | 12-04-2021

    Mons diferents amb costums semblants.

Valoració mitja: 10