PLAER SOLITARI

Un relat de: Jaumedelleida
-Hola: No trobes que fa una calor que espanta? Ara, ben dinat i aquí al llit nu, només he fet que pensar en tu.

-Si? i?

-Per què no vens a casa i cardem?

-Què estàs boig o què?

-Tu estàs sola, jo també. Vine i ens ho passarem bé

-Amb aquesta calor! Què t’has pensat? Si vols, sexegem una mica per telèfon i ja està.

-Ja em diràs com

-Si home. Amb quina mà t’agafes l’auricular?

-El de veritat o és una altra manera de.... dir-ho....? Bé, amb la dreta, per?

-Doncs, amb suavitat, fés com si vulguessis anar-te ventant sense parar. Jo en silenci t’aniré imaginant-te com t’ho fas.

-Ja ho estic fent ......Uuuffff …… eiiii eeeeiiii EEEEEEiiiii !!

-… … … … … … … …

-Ostres! M’ha penjat la tia. Però vaja!, m’ha anat bé desfogar-me. Ufff ! Sense la trucada hagués estat una migdiada normal i no voldria pas que mai algú s'arribés a pensar que sóc un assidu viciós i que a sobre m’agrada el plaer solitari. No soportaría que em pengéssin aquesta etiqueta.






Estiu 2013

Comentaris

  • Nota de l'autor[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 19-07-2013

    Aquest ha estat l´únic relat del qual (a part de no sentir-me'n gens orgullós) no he disseminat ni a un sol lector, amistat, o contacte, i al cap de pocs dies ja forma part com dels més llegits. Això em demostra una vegada més que pel fet d'estar classificat com a eròtic, fa que el nombre de lectors s'hagi disparat.
    D'altres relats molt més acurats, treballats, i disseminats arreu no han tingut pas la sort d'aquest.
    Ha estat un relat gairebé improvisat alhora que un repte per intuir encertadament, el resultat que tot just ara us he comentat.

l´Autor

Foto de perfil de Jaumedelleida

Jaumedelleida

365 Relats

729 Comentaris

370500 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jaume Climent o Jaumedelleida. Lleidatà d'obligació i devoció.
Considerat un observador ciutadà de la seva ciutat natal, fa que a vegades col·labori amb la premsa local, mitjançant Cartes al Director i d'altres publicacions veïnals.

Autor de la novel·la L'ANSIA (Novel.la tèbia) [Gènere eròtic] Editorial CARPE DIEM (esgotada a llibreries, solament disponible digitalment a través del seu blog: Jaumedelleida

Autor del poemari BATECS (Amors, Enyors, Eros) Editorial:HONTANAR

Correu de contacte: jaumedelleida@gmail.com