Plaer a tres

Un relat de: aiguasalada

Nuesa de dones madures en una llarga nit passional,
de gran joc d'intercanvi d'un sexe obert i sensual;
aprenent els diferents apartats d'una gran lliçó magistral,
dues amants generoses: l'una voluptuosa i l'altra genial.

Amb la claror de l'alba arriba a compartir el calent llit
un nou amant de bona i eixerida verga molt ben servit,
per gaudir plegats dels generosos cossos amb neguit,
descobrir un món de plaer subtil fins un màgic sisè sentit.

Timidesa inicial en mig de sorpreses i mirades creuades,
trencada amb un llarg petó, tres humides llengües lligades,
dolces carícies, petons ardents i mossegades delicades
obren el camí per a tòrrides abraçades i goloses llepades.

Sis mans, tres boques i tres sexes frenètics bateguen,
les fonts amagades i la gàrgola dels cossos a la fi esclaten,
nèctars deliciosos de tebis líquids interiors alhora brollen,
les tres boques s'hi aferren, xuclen, paladegen i beuen.

Els cossos suats i els sexes ardents no poden parar de tremolar,
harmoniós grup abraçat que cap dansa no pot deixar de ballar,
tots ells viuen les sensacions dels instants que acaben de passar,
no saben com, però cap amant al divers plaer no vol renunciar.

aiguasalada

Comentaris

  • Fantasies[Ofensiu]
    Ginger | 26-01-2010

    Cadascú té les seves fantasies. Ves per on jo me l'hauria imaginat entre una i dos (que no entre dues i un) Però, naturalment, tot depèn de qui és qui escriu...

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Jo que sempre [Ofensiu]
    res no és mesquí | 01-12-2007 | Valoració: 9

    em sento atret per aquest erotisme poètic i ara que fa molt de temps que l'escric em venen ganes de tornar-hi, aquest "plaer a tres" me n'ha fet venir ganes...

  • Sublim ...[Ofensiu]
    Marta | 01-12-2007

    I que es prohibit?
    Qui pot dir que tot allò que ens mou per dins, que ens fa que ens deixem anar pot estar prohibit?

    Prohibides son aquelles coses que sabem que fan mal als demès, però no aquelles altres que ens omplen els sentits i cadascun dels racons d'una pell sotmesa i entregada al desitj.

    Gracies

    ( Perdona pero aquest es el lloc correcta d' aquest comentari? abans la tecnología s' adelantat a mi.)

  • Hola aiguasalada[Ofensiu]
    Júlia Vic | 30-11-2007 | Valoració: 10

    Va ser un plaer triar el teu poema a Sant Hipòlit. Vaig llegir el meu que era molt soso (El Vers) i em vaig quedar amb les ganes de llegir-ne un de més erotic. I em va agradar molt. El públic era gran, la majoria, i els autors (excepte jo) molt joves i vaig buscar un poema que se'n surtís del cos a cos, un a un. I el teu em va agradar molt. Encara que es evident, donat el temps que fa que et sé, que ho haguessis llegit tu mateixa. Tinc moltes ganes de saludar-te en persona.
    Pel que fa al teu comentari avui al meu escrit rabiós: li tenia moltes ganes al crit de rebuig i de revolta per totes les nits absurdes que hi vaig passar tenint cura dels avis. Els pobres, sovint són desvalguts i inocents, pero n'hi ha d'altres que es podrien tallar les mans i la llengua directament. Ha estat una mena d'"homenatge" a les auxiliars i infermeres que es desviuen en el cos a cos amb la humanitat...
    I tampoc pensava que despertaria tantes reaccions, es ben cert que t'acabes acostomant a tot i fa falta de tant en tant quelcom així que et faci reaccionar (parlo per mi).
    Una abraçada molt forta i molt tendre alhora.
    Júlia/Cris

  • omega | 24-05-2007 | Valoració: 7

    el plaer de la imaginació carnal tra`púaels teu vers

  • omega | 24-05-2007 | Valoració: 7

    el plaer de la imaginació carnal tra`púaels teu vers

  • Bolet | 22-05-2007

    M'ha agradat molt, transmets passió i bogeria amb una manera de practicar el sexe molt desconeguda per molts encara.

    Ens llegim.

  • m'has encantat!![Ofensiu]
    clariana | 15-05-2007

    molt bo aquest relat, ben trobat i ben escrit.

    bona vesprada!

  • m'has encantat!![Ofensiu]
    clariana | 15-05-2007

    molt bo aquest relat, ben trobat i ben escrit.

    bona vesprada!

  • La Nina d'Ulls Verds | 11-05-2007 | Valoració: 10

    Tens raó, hi ha plaers irrenunciables, la gran sort és viure'ls d'alguna manera.

    VeuDeSilenci

  • Saber gaudir de la líbido és tenir fantasia i ganes de viure[Ofensiu]
    Mossens | 08-05-2007 | Valoració: 10

    Al teu vers no hi manca res. Ets autodidacta, però millor així. Ara els versos, com d'altres arts, a força de cercar-hi set peus al gat, o no diuen res o no els entens o no t'agraden.

    Felicitats

    La teva prosa als comentaris és tot un 10.

    Passa'm sisplau el teu Mail, si no hi tens inconvenient.

    svalleth@yahoo.es

  • Mmm...[Ofensiu]
    IRAIA | 27-04-2007

    ... no entenc tants 10... deuen ser amics. El poema està elaborat... potser massa... queda forçat... massa pendent de la mètrica i la rima...
    no n´hi ha prou amb això i que sigui eròtic... està bé el poema... però dista molt del 10...

    ... consell: oblida´t de fer cuadrar les paraules... les paraules casen soles, són orgàniques... els números i els comptes... són per a les matemàtiques... per a fer poemes només cal el cor. I rere aquests versos empresonats, crec que s´amaga un mar sencer de coses belles a dir. Un mar com el de la foto. No li treguis la sal.

    salut i ànims!!

  • M'encanta...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 22-03-2007 | Valoració: 10

    tal com ho has descrit, afegint-hi la dificultat d'explicar-ho amb delicadesa i amb paraules tant encertades.
    Personalment, t'agraeixo el fet que em convidis a llegir-te perquè em facilita força estar al corrent del que vas penjant (ja saps, la manca de temps a vegades ens fa perdre relats o poemes que, com aquest, potser m'hauria perdut de llegir)
    Una abraçda ben gran

  • Hola, aiguasalada.[Ofensiu]
    brumari | 14-03-2007

    Amb aquest pseudònim, comprenc que t'hagi agradat el meu "Menage a trois". Ho celebro i t'agraeixo el comentari. Per raó de la meva biografia, el mar sempre ha estat per a mi el gran generador de passions i de sentiments, així com, sovint, el destinatari de les meves confidències. Crec que és un privilegi poder parlar amb el mar.

    Efectivament, el teu "Plaer a tres" té molts lligams amb el meu "Menage", encara que tu ens narres la relació de tres cossos humans: "sis mans, tres boques i tres sexes frenètics". En definitiva, els dos poemes tenen en comú la recreació del sexe més enllà de la parella convencional. Només l'ésser humà és capaç d'intel·lectualitzar el sexe. I això, res més que això, és l'erotisme.

    Del teu poema m'ha cridat l'atenció -i m'ha agradat- que parteix d'una parella femenina, "dues amants generoses". Sempre he pensat que la relació sexual entre dues dones és una de les imatges més estètiques que ens pot oferir la fabulació eròtica. En aquest sentit, em permeto recomanar-te la lectura de "La roba i la por", el segon dels meus poemes presentats per el llibre de Poesia Eròtica.

    Estic content d'haver contactat amb tu i espero compartir autoria en el llibre de RC.

    Una abraçada

  • Està...[Ofensiu]
    Bonhomia | 13-03-2007 | Valoració: 10

    ...molt ben trobada, aquesta poesia. Inspira passió. Si el sexe sempre fos més o menys així i freqüent, somniariem desperts. Suposo que algú, pensant en tanta gent que hi ha al món, ho viu. M'agradaria saber, tal com estan descrites, si aquest tipus d'escena és a l'abast de gaire gent.

  • Qui pot negar-s´hi?[Ofensiu]
    buscador | 10-03-2007 | Valoració: 10

    Paraules encertades,
    imatges fugiseres
    d´un desig amagat.
    Carícies, líquids,
    batecs púbics i
    tres planetes despullats.
    triumvirat per rendir homenatge.

    Una triple abraçada!

  • Boig Per Tu | 08-03-2007 | Valoració: 10

    Les "innovacions" i noves sensacions són maques per tu oi ??

    Molt bon relat, com han dit tota la resta de companys.


    Boig per tu

  • Si tinguessis un e-mail[Ofensiu]
    Ginger | 07-03-2007

    Gràcies a tu també pel teu comentari. És un dels millors que m'han fet des que escric aquí i m'hauria agradat dir-t'ho de forma privada, però no tens e-mail...

  • jaumesb | 07-03-2007 | Valoració: 10

    per la mètrica

  • Dos més una[Ofensiu]
    Ginger | 06-03-2007

    I per què gairebé sempre són dues més un? per què no dos més una? Fa temps que ho trinc al cap… i no ho descarto… i m'agradaria.

  • Un plaer...[Ofensiu]
    Rodamons | 06-03-2007 | Valoració: 10

    He rebut la teua invitació a llegir el teu poema i ha estat tot un plaer, o més d'un perquè ja el porte llegit varies vegades.
    T'afegisc a "autors preferits"
    Un bes

  • El trio d'es d'un angle diferent[Ofensiu]
    Ligeia | 06-03-2007

    Doncs això, que m'ha semblat una sensual i elegant manera de descriure una relació sexual de tres persones. Un text molt ben escrit!
    Gràcies per enviar-me'l, m'ha agradat molt llegir-te.
    Fins la propera!

  • * tres humides llengües lligades *[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-03-2007

    una dolça manera de descriure una relació a tres... ben descrita i amb bons detalls: primer la situació d'elles dues, més tard l'aparició d'ell; el joc sensual entre els tres: les llengües, els moviments...

    una bona descripció d'una situació que sovint costa de descriure.

    ens seguim veient per aquí, entre lletres;
    Gemm@

  • Ninona[Ofensiu]
    Queca | 06-03-2007 | Valoració: 10

    ets màgica. Gràcies per fer-me arribar aquest poema. Em sap greu no haver-te comentat abans. Et seguiré llegint nina, sempre tindràs algú amb qui comptar!
    Mil besades i una infinitud de somriures per a tu!!

  • Lilith | 04-03-2007

    Tendre i plaent poesia. Conté detalls que me'l fan creïble i proper alhora: "Timidesa inicial en mig de sorpreses i mirades creuades". Un plaer, aiguasalada.

  • Gràcies per convidar-me de nou a llegir un poema teu![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 04-03-2007 | Valoració: 10

    He vist la recomanació que m'has enviat i, un cop més, he donat un cop d'ull a l'obra. Un poema de rima consonant, versos molt llargs i plaer carnal a dojo.

    No m'agrada especialment el vers llarg, ja que se'm fa més feixuc, llegir-lo. A més, les rimes sembla que "perdin intensitat" pel fet d'estar més allunyades (com més llarg és el vers, més distància hi ha entre la rima del primer vers amb la del tercer, per entendren's). Però aquesta segona objecció no només no te la formulo sinó que, a sobre, et felicito pel mètode que has trobat a fi d'evitar aquesta circumstància. En lloc de fer lligar, com és el més habitual, la terminació del primer vers amb la del tercer, i la del segon amb la del quart, has fet que tots quatre versos de cadascuna de les estrofes culminessin amb la mateixa rima. D'aquesta manera, i malgrat l'extensió dels versos, has aconseguit que les rimes, en llegir el poema, no semblin més diluïdes. M'agrada aquesta opció, sí senyor!

    Et desito moltíssima sort en aquesta nova aventura de relats i a veure si em pots firmar algun poema teu en el llibre que s'editi!

    Salut!!

    V.

  • Triumvirat[Ofensiu]
    Unaquimera | 03-03-2007 | Valoració: 10

    Si un primer relat és un repte, un segon un somni, un tercer un triomf, un quart un plaer, un cinquè un desig,... tu ja has condensat els elements bàsics dels següents en aquest tercer poema!

    Has aconseguit una bona barreja de mite somiat, de fantàstic desig i d'inesgotable plaer sovint inaccessible i sota un títol absolutament expressiu vas descrivint una escena que segurament constitueix una il·lusió eròtica clàssica per a molts i moltes...

    Els mots resulten clars i les evocacions ineludibles, de tal manera que exciten prou l'imaginari comú com per omplir tots els detalls obviats.

    Ben fet!

    T'envio una abraçada d'aquelles que valen per tres,
    Unaquimera

  • Elements...[Ofensiu]
    Dyonisos | 02-03-2007 | Valoració: 10

    Quan tothom esperàvem un poema dels elements que et manquen (aigua i foc), ens sorprens amb aquest eròtic, encara que supose, ha estat motivat pel Concurs.
    M'ha agradat el teu llenguatge agosarat, sense caure mai en lo grosser.
    I, pensant-ho una mica... Aquest poema podia molt bé dur per títol "Foc", que és el que podia sortir d'aquest "menage a trois".
    Una forta abraçada!

    Dyonisos/FRANCESC

  • descrit així...[Ofensiu]
    fill de les ombres | 02-03-2007

    qui no vol sumar-s'hi?

    has tingut una entrada fogosa a la colla dels relataires, benvinguda... que això sigui només el principi!

Valoració mitja: 9.65

l´Autor

Foto de perfil de aiguasalada

aiguasalada

5 Relats

153 Comentaris

15556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Jo,
i la meva aiguasalada,
gaudim del viure en un pais de primavera quasibé permanent.

Esperem rebre les vostres visites, i desitjem que passeu una estona agradable amb la lectura dels nostres poemes.

Si us ve de gust podeu deixar un comentari, són màgics...

Lectors/es:
sigueu benvinguts/des per gaudir plegats d'aquest instant.

Oblidem la resta...
la vida ja és prou dura...

Un desig d'amistad:
envoltar-vos amb una nova, acollidora i càlida abraçada de la meva aiguasalada.