Pijama d'esperma (el dur aprenentatge de l'amor)

Un relat de: lluisba

Cap allà als disset anys em vaig escórrer -un dia- set vegades sobre el ventre blanc de la noia dels turmells daurats.
Mai més no he pogut arribar a aquella fita, però tampoc no cal: els números són coses abstractes.
En canvi, he sentit un desig tant o mes gran d'altres vegades.
Sobre els pits de la Teresa, que eren bonics i tous.
A les natges de l'Anna, amples, solemnes i escultòriques.
Al palmell de les mans de la Lali, rodanxones i brunes.
Dins el cul de na Lola.
Tant d'amor m'ha provocat colesterol, del dolent, a les aurícules del cor.
Ara em masturbo sobre una làmina de fòrmica que esdevé
Anna, Lali, Teresa, Lola. I aquella noia de Maó, i aquella que arribava de Badajoz amb les maletes de color carbassa.

En un instant, el reflex de la superfície blanca insinua pells i mirades que no conec, rastres i petjades del passat, de demà passat.

El somni de cobrir-te el cos d'esperma es fa etern i no obstant, ni els pulmons ni els testicles ni el cor no ho són.
El cel és cobert d'un tel gris. Sona el telèfon. No és una amant.
És ma mare, que em relata la darrera sessió de quimioteràpia.
Quan penjo l'auricular alço els ulls i guaito pel balcó: una gavina pinça el cap d'un colom i es fa un aperitiu de cervell cru.

En aquest món a mig fer, cadascú se les campa com pot.

Ara recordo que et vaig prometre: et follaré el cul. I vès per on ja som a desembre i no sé on pares.

Em surten versos i el fred m'arronsa la titola. Esperarem.

Comentaris

  • Benvolgut Onofre de Dip[Ofensiu]
    lluisba | 24-02-2009

    Em sento orgullós de respondre a l'heroi ocult de Les hisòries naturals, la novel·la cabdal del meu estimat Joan Perucho.
    T'agraixo el teu comentari, possiblement el que més aprecio dels que he obtingut arran del comiat. No canvio ni plego per a obtenir reconeixement -seria ben mesquí-, però fa de bon llegir.

    Salut!

  • Encara sort[Ofensiu]
    Onofre de Dip | 23-02-2009

    que ens queden els teus textos, i sempre podem anar al teu blog. Del millor que hi ha a ReC, sense cap dubte.
    I, potser sorprenentment per a tu, a mi els teus poemes em semblen molt bons. Fins hi tot millors que la prosa, millor que els teus assaigs (ue ja és dir, són meravellosos, tot i que a estones una mica passats de voltes!). Uns poemes com una casa de pagès (no diré com una catedral que encara et sentiràs insultat!).
    Doncs la poesia és lliure, i transgressora, ho ha de ser, i la teva va directe a l'estómac (o als collons i al cony), diu el que ha de dir amb una puresa de llengua colpidora, sense embuts i sense traves.
    Vaja, que penso passar-m'ho d'allò més bé llegint i rellegint els teus poemes. I, ja em perdonaràs l'atreviment, potser utilitzant-los d'inspiració (divina?).

    Onofre

  • Sumes i restes[Ofensiu]
    M.Salles | 10-12-2008 | Valoració: 10

    Al llarg de la vida sumem i restem. Sumem experiències, restem el que perdem pel camí. De vegades són coses. De vegades persones.
    El relat recull la suma i la pèrdua alhora.

    Tot forma part de les diferents cares de la mateixa moneda: la vida.

  • Aprenents en un món a mig fer[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-12-2008 | Valoració: 10

    Un relat eròtic, evidentment, però també una aposta per la vida, per la permanència i la força del record, per la lluita contra la desmemòria i l'oblit, per la continuïtat davant la temptació de la rendició.
    O potser no, i tan sols és un flash, o dos o tres, sobre una escena sense actors.

    Feia temps que volia passar a llegir-te, però ara per una cosa, ara per l'altra... avui per fi he trobat el moment de tornar-te la visita, correspondre al teu comentari i enviar-te una abraçada que se les campa com pot,
    Unaquimera

Valoració mitja: 7

l´Autor

Foto de perfil de lluisba

lluisba

77 Relats

390 Comentaris

95749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El novembre del 2006 em vaig estrenar a Relats en català. No sóc gaire constant ni gaire assidu. Llegeixo, comento una mica. Miro el fòrum de tant en tant, però n'entenc ni un borrall. Intento fer contes de por (o d'inquietud, que diuen), algun poema improvisat...

Pel novembre de 2008, però, junt amb d'altres companyes i companys, vam iniciar un blog on ara hi poso els meus textos. A RC hi entro i miro, i molt ocasionalment demano penjar alguna cosa.

El nostre blog (per si vols) és:
http://riellblvd.blogspot.com/