Perquè l'edat no pot compatir amb l'amor

Un relat de: annah

Pares el cotxe i apagues el motor.
M'escortes amb els teus ulls de verd color de mel, i em somrius d'aquesta manera que només tu saps que em fa estremir.

- Nerviosa?
- Una mica - et somric. - I tu?
- Estic cagat.
- Ho sé... t'has passat tot el viatge dient tonteries.
- Tant se'm nota? Tan poc ho dissimulo?
- Ves... dissimular-ho sí que ho fas! És normal en tu no deixar de dir tonteries.

Fas veure que t'ofens, però somrius.
- Què dolenta que ets!

T'apropes per fer-me pessigolles.

- Si em fas pessigolles cridaré... -dic rient.
- Crida tot el què vulguis. Aquí no et sentirà ningú.
- No sisplau.- et suplico. Però sé que no em faràs cas.

Comencem una guerra de pessigolles i ens acabem fent un petó, dolç, suau i llarg.

Ens quedem abraçats. Unint els nostres fronts i mirant-nos fixament.
- Som hi?- em fas l'ullet i em tornes a fer un petó fugaç però no menys dolç a la punta del nas.
- Som-hi! -assenteixo.

Sortim del cotxe i m'allargues la mà. Te la dono mirant-te els ulls. Em fas un petó al palmell.

M'agafes de la mà i comencem a caminar. Me l'agafes amb força, et miro i em somrius.

I sento que els nostres nervis s'esvaeixen. Perquè no necessito res més que tu. Sé que tots els teus amics acceptaran el nostre amor. Perquè no es pot lluitar contra ell.
Perquè sé que els seus dubtes sobre l'edat s'esvairan quan ens vegin. Perquè l'edat no pot compatir amb l'amor.

Comentaris

  • Vaja,...[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-11-2011 | Valoració: 10

    ... jo avui no estic gaire romàntic. Deu ser el cansament i el que em toca fer, doncs demà tinc festa però hauré d'estar despert. Un parell o tres de cafès amb gel durant el matí, nedar, gravar i descansar.
    ( Em segueix agradant aquest relat, això no ho dubtis ) : )


    Sergi

  • korius | 04-01-2010

    se m'havia oblidat, podries escriure la continuació d'aquest relat, no?
    M'he quedat intrigada de si t'accepten o no... jajaja

    Un petonàs i bon nadal! :)

  • Quan...[Ofensiu]
    natasha | 13-12-2009

    ... ambdues persones ho tenen clar... no existeixen les pors. Sencill i clar... que proper que el sento! -em falta el fdinal feliç, hi ha massa dubtes sobre els obstacles-
    Una abraçada

  • Molt tendre![Ofensiu]
    Marta | 09-12-2009 | Valoració: 8

    M'ha agradat moltíssim el diàleg, ha estat com recordar una conversació que en algun moment he tingut però no sabria dir quan!

    Aprofito per agraïr-te el teu comentari, ha estat el primer i realment m'ha fet molta il·lusió.

  • eHem..[Ofensiu]
    afrodita | 08-12-2009

    Edat i amor..uff, per sort o per desgràcia és un tema que em queda moooooltmoltmoltmolt proper. Nusé, per mi el que val és ser feliç amb un mateix, perquè surt projectat cap a tot el que l'envolta.

    Segueix escrivint, no t'ho prenguis a la defensiva però revisa l'ortografia la propera vegada, ja veuràs com cada cop faràs menys faltes ;)

    que tinguis un bondia!

    Afrodita

  • indefinida | 08-12-2009 | Valoració: 10

    No, no hi pot competir ;)


    Petons.

  • hola :)[Ofensiu]
    bruNa | 08-12-2009

    Hola anna!

    Merçi per comentar-me!
    el teu text és molt bonic. saps a qué m'ha recordat? a l'escena aquella de crepuscle, en que la Bella i l'Edward están dins del cotxe, davant la casa d'en Charlye.
    molt maco.

    I és ben cert, l'edat no pot compatir amb l'amor. de fet, el noi del meu relat en té 17, d'anys, i jo 14... jeje, és el que hi ha...

    merçi un altre cop.

    Bruna.

  • Estic amb tu, l'edat no pot [Ofensiu]
    Romy Ros | 07-12-2009 | Valoració: 10

    competir amb l'amor ni amb multitud d'añtres coeses. A mñes tu has dibuixat un amor fresc i vital, ple d'espontaneitat que tot ho inunda. Enhorabona per aquest relat i per haver-lo compartit amb nosaltres. I no ho oblidis: vitalista fins a la medula!

  • Dorian | 07-12-2009

    L'amor es magnífic fins que s'acaba.

  • Pur sentiment[Ofensiu]
    Bonhomia | 06-12-2009 | Valoració: 10

    Tens tota la raó. L'edat no pot competir amb l'amor. Perque l'amor és pur. És impossible averiguar d'on ve i cap on va. L'amor és diferent a totes les altres qualitats de la vida. És quelcom que la ciència no pot explicar.


    Sergi

  • preciós[Ofensiu]
    Lafadadelanit | 04-12-2009

    Quin amor més bonic has dibuixat.
    Front a front és com es diuen les paraules més boniques... :) M'ha semblat tan dolç... Gràcies

  • korius | 01-12-2009 | Valoració: 10

    Ahir em vaig llegir aquest relat, però no sé perquè no ho vaig comentar XD

    m'ha agradat molt! és molt macu i directe!
    I és que l'amor és així, no? :)

    Gràcies per comentar-me !

    Una abraçada!

  • Molt bé annah![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 01-12-2009 | Valoració: 10

    Que l'amor està per damunt l'edat i de tantes altres coses és totalment cert. Amb paraules directes, senzilles i fresques has descrit un amor tendríssim. Et felicito, annah! Si em permets només t'ha fallat aquesta "a" de competir. Però tranquil·la que això ens passa a tots!
    Una abraçada.

    Mercè

Valoració mitja: 9.75