Patró i patrona

Un relat de: Josoc

S óc d'un país petit i bell
A rran de mar i muntanya,
N o n'hi ha cap per mi com ell,
T ant em plau ser catalana!

J ordi, nom del meu patró,
O rgullosa fa sentir-me.
R oses de vermell color
D' heroïsme van parlar-me,
I en contra de l'opressió.
........................................

M ontserrat,
O nomàstica
N acional
T radicional.
S enyera
E spiritual
R econeguda i
R espectada
A rreu.
T estimem!

Comentaris

  • Arrels[Ofensiu]
    Materile | 29-04-2011 | Valoració: 10

    És un poema molt encertat i molt ben jugat, Curtets, però no hi falta res. Saps?, jo també sóc molt patriota i en tinc un que el vaig fer quan era molt jove.
    No sabia que també fossis poetessa. Felicitats! Que nés de bonic el nostre país, ho tenim tot (menys bons polítics i la independència).

    M'agrada molt la teva manera d'escriure. Ja en pots preparar un altre.

    Una abraçada,

    Maria Teresa (Materile)

  • Sentiments[Ofensiu]
    Unaquimera | 15-01-2011

    Què ben aprofitades aquestes lletres per manifestar els teus sentiments en torn a la teva terra, i respecte a la identitat, les festes i el simbolisme que li son pròpies!

    I ja que vius “arran de mar i muntanya”, estic segura que entendràs perfectament aquest Idil•li que es perpetua davant els teus ulls.

    T’envio una abraçada plena de sol,
    Unaquimera

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Aquest[Ofensiu]
    Melcior | 09-12-2008 | Valoració: 10

    no l' había vist encara , però és molt bo , i ben buscat .
    Endavant!

  • Moltes bé Josoc! [Ofensiu]
    Montse Canes | 24-04-2008

    et "pendre" els versos com a regal pel meu Sant! Bonics versos Josoc! enhorabona!

  • Catalana d´arrel[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 24-04-2008

    Bonic poema. Aprofito per desitjar-te que passis un feliç dia del teu Sant.
    Sant Jordi i la Verge de Montserrat, els millors referents de la nostra cultura catalana que tan bé descrius en els teus versos.
    Una abraçada Josoc.
    Mercè

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121262 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.