Conte de Nadal

Un relat de: Josoc
CONTE DE NADAL
Hi havia una vegada... una dona molt, molt gran, que vivia molt sola. Al voltant de casa seva, s´estaven fent moltes obres, per tal construir més i més pisos. Un dia, quan la velleta sortia de casa seva, va ensopegar, pel mal estat de la vorera i va caure. No passava ningú pel carrer, però sí un cotxe, la conductora del qual, al veure-la a terra, va parar. Va sortir,la va ajudar a aixecar-se i es va interessar pel seu estat. El cop no va ser important i no semblava que hagués de tenir conseqüències. Van parlar una estona. La lesionada, va explicar a l’altra, que es trobava sola i que no tenia família.
Això va passar a mitjans de desembre. I el dia de Nadal, la senyora del cotxe va anar a casa de la velleta solitària i se la va emportar a casa seva, convidada a celebrar amb ells, la Festa.
Va ser el dia més emotiu, des de molts anys enrera, de la seva vida. I tot gràcies a una ensopegada d’unes obres alienes. Quins alts i baixos té la vida! Quin poder té el Nadal per repercutir en persones de bona voluntat!
I conte contat, ja està acabat. Però tinc a punt una altra frase que considero encertada:
DÉU ÉS AMOR, ALLÒ QUE UNEIX I MANTÉ EL TEIXIT DE LA VIDA,

Comentaris

  • Publicat. Gràcies.[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 07-12-2020 | Valoració: 10

    https://www.guimera.info/wordpress/contesnadal/conte-de-nadal-8/

    Tenim obert fins passats els Reis.
    Sense restriccions, limitacions de mobilitat,....
    Gràcies.
    Antonio Mora Vergés tribuna@guimera.info

  • Tot té la seva contrapartida[Ofensiu]
    Materile | 06-12-2020 | Valoració: 10


    Un conte de Nadal molt bonic que no deixa de ser una boníssima reflexió que ens fa aturar en el temps i pensar en els altres, els qui no tenen ningú, els qui estan malalts, els qui estan desnonats per ells mateixos...

    Gràcies, Josoc!! Et desitjo el millor per tots els dies que ens queden.

    Una abraçada,

    Materile

  • Esn ho envies a tribuna@guimera.info ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 06-12-2020 | Valoració: 10

    Ho publicarem AL NADAL DE CONTE

    Gràcipes

    tribuna@guimera.info

  • Coses dolentes i bones[Ofensiu]
    SrGarcia | 29-11-2020

    De vegades les coses dolentes en porten de bones. Que passis un bon Nadal, Josoc

  • L'esperit Nadalenc...[Ofensiu]

    L’esperit Nadalenc ens envaeix i crec nota la teva bondat transportada als teus personatges. Tant de bo que totes les reaccions fossin tan ben encarrilades.
    —Joan—

  • Emotiu[Ofensiu]
    Montseblanc | 29-11-2020

    Un conte molt real, emotiu, bonic i emocionant. Tant de bo hi hagi molts contes com aquest el proper Nadal i cada dia de l'any.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121077 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.