Arc Iris

Un relat de: Josoc
El dia s´inicia amb la primera claror, que aviat el Groc del sol perfecciona, lluïnt al mig del cel Blau, sinó li ho impedeix algun núvol Cian. Sobre la terra es veu el Verd de la natura ornat pel Taronja dels seus fruïts, Algun foc Vermell, ens pot escalfar o destruir...
I el feminisme del Lila, què hi pot fer fins a l´arribada de la foscor de cada nit?

Comentaris

  • Amb els colors de l'arc iris. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-05-2023 | Valoració: 10


    Un relat senzill i a la vegada enginyós, que m'ha agradat pel seu fons i la fantasia que li has posat.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • La vida[Ofensiu]
    Ness | 26-02-2023

    De tots colors... Això és la vida. Tot i que no per tots brillen del mateix color, o intensitat.

    M'ha agradat la descripció a través dels colors. Ara ens falta resoldre el Lila...

    Gràcies per compartir-lo!

  • Tots els colors[Ofensiu]
    Prou bé | 02-11-2022

    Breu i imaginativa la creació d'un relat que em fa sentir bé, molt bé!
    Amb total cordialitat

  • La paleta del pintor[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 02-11-2022 | Valoració: 10

    Breu i natural com la vida mateixa, acolorit relat de benestar. Començar el dia assaborint els colors, una meravella i una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121005 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.