No t'acomiadis mai més

Un relat de: diesi

Quan te'n vagis, no t'acomiadis de mi. Només, quan ja estiguis ben lluny, escriu-me una carta. No vull saber on ets, ni perquè has marxat. No vull saber-ho. No em diguis tampoc com estàs, ni amb qui, ni si has passat bé la nit, ni que m'estimes, res d'això. No m'importa.

Quan te'n vagis no ploris. No somiïs amb tornar algun dia. No pensis en mi. No vull que em trobis a faltar. No ho passis malament.

Quan te'n vagis, no tornis mai, però si tornes, no vinguis a buscar-me. Però ves-te'n! Fuig lluny i no tornis mai. Quan no hi siguis, seré jo qui ho passi malament, seré jo qui plorarà i somiarà cada nit en la teva tornada. Seré jo i no tu, m'has entès? I jo t'esperaré, però tu no tornaràs.

I sobretot, el dia abans de marxar, no em truquis al mòbil. No quedis amb mi al bar de sempre, per dir-me que te n'aniràs l'endemà, i especialment no ploris quan m'ho diguis. No em facis plorar. Ja ploraré prou quan siguis lluny. No m'abracis ni em facis un últim petó, no si us plau. Només ves-te'n. I aviat ens oblidarem. Si us plau. Només et demano que no em facis patir. No més. No més del que he patit fins avui.

Si us plau, no te'n tornis a anar. No te'n vagis mai més. No podria suportar-ho. No vull que la història es repeteixi. No vull que te'n vagis un altre cop.

Comentaris

  • CANVIAR EL NO PEL SÍ[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 18-10-2007 | Valoració: 7

    M'agradat el teu relat. M'han destorbat els teus "NO" i els teus "NOMÉS".

    He comptat o descomptat més de 25. Són molts. Són teus.

    El NO és una porta tancada.

    Com a joc creatiu i sense cap mena de pretensió de canviar el teu Relat, que respecto, experimenta canviar el NO per un SÍ.

    Encara que costa, si ho aconsseguexeis, sona molt diferent.

  • M'encanta![Ofensiu]
    jOaneTa | 18-10-2007 | Valoració: 10

    Mentre el llegia m'imaginava l'escena, potser perquè l'he viscuda...
    Recordava quan vaig dir-li quelcom molt semblant a la meva ex parella... recordava la ràbia i la impotència que sentia quan li deia... ha paregut real, era viure-ho de nou, ho has reflectit tan bé.
    M'encanta, de veritat.
    Un petó.

    jOaneTa


    et complou sentir-te lluny de mi...

  • Un altre ja![Ofensiu]
    lataularodona | 17-10-2007

    coi nena, don treus
    tanta inspiració?!
    deixe-m'en una mica
    si us plau! XD continua aixi
    k magrada molt com escrius

  • nuria6392 | 17-10-2007 | Valoració: 10

    6un7
    2set8
    3sis2
    xDDD

    saps de que parlo??

  • M'agrada[Ofensiu]
    Artemisa | 17-10-2007

    Té molta força i està ple de sentiment.
    M'agraden les contraiccions, i l'empeny que li dones.

  • Molta força...[Ofensiu]
    RATUIX | 17-10-2007

    Força per encarar el comiat, força per afrontar la debilitat pròpia, força per estimar al límit.
    Tot val.

  • Sentiments...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 17-10-2007 | Valoració: 9

    contradictoris, lluites entre la ment i el cor, que no es posen mai d'acord quan estimem. Ho has descrit amb força, amb sinceritat, en forma de monòleg amb tu mateixa.
    Una abraçada

  • Molt bonic poema.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 17-10-2007 | Valoració: 9

    Quina bona amiga no voldries que no s'acomiadés mai més? Caiem tant ràpidament en l'oblit... Ai, quina vida!!

    Quants cops no diries: "No te'n vagis mai, carinyo meu!!".

    Un bonic poema. Felicitats!!

  • preciós[Ofensiu]
    Hannah | 16-10-2007

    sentiments, l'amor, oi? quina paraula tant senzilla i complicada a la vegada oi?
    pero la vida es aixi!

    un peto de Hannah

  • wooooooooooow...[Ofensiu]
    Cincdos | 16-10-2007 | Valoració: 10

    ...preciós

    un petó molt gran
    vagi bé


    nos veiem...

  • molt bonic:)[Ofensiu]
    nuria6392 | 15-10-2007 | Valoració: 10

    molt bé natalia!
    m'agrada molt com escrius:)

    petons uapa! continua aixi!

  • molt bonic:)[Ofensiu]
    nuria6392 | 15-10-2007 | Valoració: 10

    molt bé natalia!
    m'agrada molt com escrius:)

    petons uapa! continua aixi!

Valoració mitja: 9.44