No hi ha present per nosaltres

Un relat de: Marteta
Les mirades ja no omplen. Les paraules ja no basten. Només ens fa falta un adéu, i fins després. Un després llunyà i dolorós, per a mi. La meva vida no serà la mateixa sense la teva mirada. El meu cor dormirà tal vegada fins a l'eternitat. Els meus sentiments seràn els mateixos, aquelles marques que em vas deixar no s'esborraràn tant sols amb llàgrimes. Ho sé, no en seria la primera vegada.

I que? No perdo res, tu ja no m'estimes, i d'acord, per molt que diguin els altres, per a mi , la nostra relació podria durar i durar, perquè jo tenc l'amor suficient pels dos. Però no importa, és una desició. No fa falta ni aquell adéu. No el pronunciis, em faries mal, ja m'en vaig jo pel meu propi peu.

Comentaris

  • molt d'amor[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 21-02-2011

    però també s'ha de saber marxar a temps, allargar el dolor particular no du enlloc. Un relat poètic molt profund, fa pensar, i tot que sembla escrit d'una manera senzilla i planera, té molt d'amagat que cal anar destriant.
    Segueix perseverant, i no donis mai per acabat cap text, mima'l raspalla'l i fes-li sortir els colors, que tu en tens molts, de ben segur.
    No et conformis amb sols mostrar sentiments amb paraules, fes una passa més. Si no m'entens ara, ja ho aniràs veient. No deixis d'escriure.

    Ferran

  • Marteta | 21-02-2011 | Valoració: 10

    Gràcies pels vostres comentaris, de veritat que em son molt útils:)

  • Perdó![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 21-02-2011

    Crec que no m'he expressat bé. Vull dir que més perdrà la persona que no ha sabut apreciar el que tu vals.

  • Una persona[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 21-02-2011 | Valoració: 10

    que, tenint amor suficient pels dos, és capaç de dir ( ELLA )
    l'adeu , és digna d'admiració. Penso que més perdrà el que se'n va que qui es queda.
    Molt bon relat. Et felicito.
    Una abraçada.

  • Molt guai![Ofensiu]
    Pamela | 21-02-2011 | Valoració: 7

    Cercantlallum,
    Tens un do per escriure. Aquest text, com d'altres que ja has publicat fan que reflexionis sobre la vida mateixa i sovint, des d'un punt de vista que no t'havies plantejat mai. Felicitats!

  • Sempre hi ha un present[Ofensiu]
    joanalvol | 20-02-2011

    Cal estar amatent. Potser la qüestió radica en la il·lusió en que donem l'amor. Molts de cops sense la suficient reflexió. Només l'experiència ens dóna la raó. Cal estar amatent.
    Una abraçada
    Joanalvol

  • Quan una...[Ofensiu]
    AVERROIS | 19-02-2011 | Valoració: 10

    ...relació s'ha trencat, costa molt recollir els bocins i seguir. El trrencament ha estat per alguna cosa i val més deixar la vivencia i l'aprenentatge et portarà a ser millor i a buscar en un altre lloc el que et falta. Hi ha milions de persones i el teu amor està segur amagat en alguna d'elles. Busca'l.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165374 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.