"No em passa res"

Un relat de: Tenderness

Hi ha cops que escoltes amb ignorància sentiments que t'estranyen... no entens el motiu d'aquests i intentes comprendre-ho sense enteniment. Però llavors baixes la vista.. una persona enfonsada... deprimida.. aixafada.. intentes ajudar-lo però no vol acceptar-ho.. es sent acollit en el seu món... no necessita suport.. les seves paraules poden més que les teves.. no insisteixis.. perquè no val la pena... Potser caldrà més que una paraula..: una mirada.. un somriure.. més confiança.. els teus intents s'esvaeixen .. i el teu cap no ho accepta..
Petits cristalls bombardejats des del teu cor... després de les teves paraules.. només dolor.. són comentaris que fereixen després del teu esforç.. el teu intent d'ajudar a un amic, i desitjar-li el millor...
Llavors és quan comprens els sentiments d'un amic, veient que no pot fer res, al veure gent patir

Comentaris

  • però...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-05-2005 | Valoració: 10

    encara que sembla que perds el temps intentant ajudar a un amic enfonsat... potser... ell, en el seu pou sembla que no et sent... però inconscientment es refia d'aquest ajut, d'aquest somriure, d'aquesta paraula... i qui sap... potser serà la seva salvació... Normalment els pous són amagatalls temporals i també perillosos... però esperem sortir quan veiem que hem crescut i que el mirall ja no ens fa por i que la gent no tant de poder sobre nosaltres com abans crèiem...
    ai! l'eterna frase: "no em passa res..." és la senyal evident que quelcom passa... però que no es vol dir... Què has de dir si es confia en ningú? però... amb suavitat hem d'insistir en aquesta mirada, en aquesta paraula, en aquest somriure..
    De nou m'has pres amb el teu escrit i m'has fet ben teu!!! felicitats i ànims, Anna!!!
    vés preparant algun ecrit més que... els devoro!!!
    un petonàs i una abraçada... i espero que, de veritat, mai... "et passi res!!!!"

  • Molt bo[Ofensiu]
    ITACA | 17-04-2005 | Valoració: 10

    Esta molt be, si es veritat, em sento molt reflexada en aquest relat teu ... un amic em deia que no volia sortir d'això ... encara l'angoixa. Molt bonic, si es veritat que ets sents impotent al veure que res que fas serveix d'ajuda per fer-lo sortir d'aquell pou ...
    Benvingut i felicitats !
    Un petò i una abraçada molt forta

    ITACA

Valoració mitja: 10