No em fareu comprendre això

Un relat de: Bonhomia

"Jo tinc dret a fer el que vulgui",
va dir.
Li van dir que no,
i el seu món es va enfonsar.

Fonaments del món,
que ens destrosseu,
que ens preneu,
que ens violeu...
sense donar-nos res a canvi.

Gent amb corbata i banderes,
que sodomitzeu el món,
i així ens veiem,
amb uns mitjans mediocres.

Envoltat de fang contaminat,
em pregunto si podré seguir,
si podré aguantar,
perque no,
no em fareu comprendre les vostres mentides...

Comentaris

  • Dona per molt el que dius[Ofensiu]
    Naiade | 30-06-2008 | Valoració: 10

    Un poema complicat, encara que no ho sembli a primer cop d'ull.
    El títol l'interpreto com la frase feta no em fareu combregar amb rodes de moli. Jo mateixa, imagino que com la majoria ho he dit moltes vegades.
    Tots tenim dret a fer el que vulguem, encara que dins uns límits. Jo crec que és impossible sentir-se lliure del tot, però hem de lluitar per aconseguir ser-ho al màxim. Sempre hi ha quelcom al que hem de renunciar, però que sigui el mínim.
    Crec que aquest poema podria encetar un llarg i interessant debat.
    El que no tenim que fer mai és rendir-nos, deixar-nos atuir. La vida és una lluita, massa gent que ens vol manar,decidir per nosaltres, alienar. Encara que no ho comprenguem tot, ningú pot impedir-nos lluitar, treure'ns el fang de sobre i seguir el nostre camí, aguantant. I com molt bé t'ha dit en Vicent una de calc i una altre de sorra i endavant.

    Una abraçada lluitadora

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514933 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.