Necessito tenir-te

Un relat de: ¥eÞe§

Necessito tenir-te al meu costat, junts mirant les ones xocar a les roques, abraçar-te i saber que els teus llavis troben els meus... Imagino tot això i una llàgrima pura i feliç però, també il·lusa acarícia el meu rostre, per pensar que res de tot això podrà passar mai. Miro la lluna convençuda de que m'acompanya i que em fa costat per poder aconseguir complir el meu somni, un camí amb excés d'obstacles, un destí nublat, però que costi que el costi aconseguiré fer-ho realitat, perquè hi ha persones que sempre es conformen, i per a mi això es enganyar-se. La meva mentalitat pot ser la equivocada, però només tracto d'escoltar i fer el que em dicta el cor. És perquè et desitjo amb l'ànima, és.. perquè T'ESTIMO.


*Aquest text el vaig escriure quan era de viatge a Canàries, davant una vista preciosa, i on trobava a faltar a qui no tinc, on ara, aquí, a Reus, encara trobo a faltar...

Comentaris

  • Molt bonic[Ofensiu]
    principiant | 27-08-2006 | Valoració: 9

    Molt bonic! M'ha agradat la manera de transmetre els sentiments. La dificultat per aconseguir l'amor i l'angoixa que això crea, però alhora la seguretat i la certesa de que ho aconseguiràs.
    Veig que hi ha bons relataires a Reus, una abraçada!

  • estimar algú que és lluny...[Ofensiu]
    Guaxinim | 26-08-2006 | Valoració: 9

    és difícil i dolorós. Sí, a tots ens ha passat alguna vegada. És trist, i alhora bonic, que ens pugui passar això. Està molt bé aquest relat.

  • avui...[Ofensiu]
    Azalea | 26-03-2006

    avui em sento així... trobo a faltar a aquella persona... però llegint aquest relat i els comentaris, m'he adonat d'una cosa: qui hi ha que no s'hagi sentit mai així? i si tothom s'hi ha sentit, qui diu que ell ara mateix no es senti igual que jo? I si és el cas.. com és que estem tots dos, cadascú a casa seva, amb el mateix núvol voltant-nos per damunt del cap.. si seria tan senzill fer-lo desaparèixer junts...

  • sips, [Ofensiu]
    kispar fidu | 26-03-2006

    jo també m'hi sento identificada en les teves paraules... (de fet, crec que poca gent pot dir que no s'hi sent...).

    Aquelles ànsies boges de compartir cada instant, i una llagrimeta que regalima pel nostre rostre en saber que les esperances no valen massa la pena... aix...

    que vagi molt bé!
    ens veiem per aquí!

    Gemm@

  • ma encantat..[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 26-03-2006 | Valoració: 9

    Es genial! ma recordat molt en un poema que vai escriure jo en questa mateixa web... la vista que tens davan duna cala... tu sola i quant comences a desitjar k quelcom persona fos am tu...
    Genial!
    Continua aixi..
    unpetooo
    Areu!"

Valoració mitja: 9