Marina

Un relat de: Alberich

I si la mar no fos tan bella, potser no hauríem navegat al voltant de les daurades roques, i no em seria donada la benaurada joia de l'escalfor dels teus llavis damunt la meva pell.
Tòrrides singladures pels dominis del déu Neptú, bressolats per les onades i amb el vent al rostre; entresuats pel sol, sota la mirada -potser indulgent ?- d'unes cridaneres aus marines.
Breus instants de joia, amb salabrors de mar i petjades de blanques esteles solcant el blau immens. I presidint-ho tot: aquell tangible, malgrat que inexplicable desig de morir amant.
Gaudeamus.

Comentaris

  • Bonica la marina [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 22-11-2008 | Valoració: 10

    que descrius i que sembla que l'olor a l'aigua salada i la fressa de les ones envaeixi el meu espai. Curiosament jo pensant amb la badia de Palamós tinc un relat publicat amb el mateix nom < A HREF ="http://www.relatsencatala.com/rec/controler?rp_action=view_relat&rp_relat_id=583920" > Marina
    J. Lluís

  • saps pintar els versos[Ofensiu]
    brins | 21-11-2008 | Valoració: 10

    Es nota que ets afeccionat a la pintura. Descrius un instant, tan sols, amb tots els colors de la paleta del vers. Enhorabona!

  • Un bell pensament[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 17-11-2008 | Valoració: 10

    descrit amb senzillesa de mots, càlides també que et fan sentir l'aire salat a la vora d'aquest mar nostre tan estimat.

    Bona feina Ramon.

    Ferran

  • Gaudeamus[Ofensiu]
    Queca | 17-11-2008 | Valoració: 10

    I tant.
    Moltíssimes gràcies pel teu comentari Alberich, m'has fet somriure il·lusionada de bon matí.

    Estic enamorada de la mar, i trobo que el teu escrit és, simplement, fantàstic. Tens màgia!

    Una forta abraçada, i mil i un somriures per a tu!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Alberich

39 Relats

203 Comentaris

41527 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
Nascut un mes de maig.
Va treballar de molt jove al tèxtil, mentre estudiava Dret i va anar a parar a l'administració.
Ha estat aprenent de molts oficis, per la qual cosa no és mestre de res.
Li agrada la vida, i cultivar l'amistat, també la mar i la muntanya.
Si voleu comentar alguna de les seves parides, tant si us agraden com si no, us ho agrairà, doncs no hi ha res que més valori que la mútua comunicació i que la gent faci cas del que un hom fa.