L'insòlit Peó.

Un relat de: Marc Burriel Allo
Rei: au va, Peó de Rei, surt d”una vegada.
Peó de Rei: ..és que em fa por..i si em maten?
Rei: mira que arribes a ser poruc! en realitat no et maten!, tan sols surts del tauler de joc..!
Peó de Rei: no, no..jo no vull que em matin, perquè no surt el cavall?..
Rei: el cavall sortirà més tard, ara et toca a tu, vols sortir d”una vegada? el rellotge corre i perdrem per temps !.
Alfil: Mira que ets ximplet, Peó de Rei ! fins que tu no surtis no puc enfilar a l”enemic! Surt ja, home!.
Peó de Rei: no, no i no, d”aquí no em moc, que surti el Peó de Dama..
Peó de Dama: ei, a mi no m”hi fiquis que el que surt normalment ets tu, eh?.
Rei a Dama: que fem esposa? un dels nostres Peons Reials, li fa mal la panxa..
Dama a Rei: no us preocupeu, espòs..això ho arreglo en un tres i no res..
Dama: Peó de Rei, saps que m”ha dit el Peó de Dama adversari sobre tu? que et troba molt atractiu..no voldràs que pensi que ets un figaflor la teva homòloga, no? au va surt, i quan acabem la convides a un suc de cireres..
Peó de Rei: Ah sí!? val! ara mateix surto!!.
Nnnnyyyyyiiiiiiaaaaaaauuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xof !!!!!!
Torre: Ostres!!! ha quedat fet farinetes!.
Rei: Sí, estimada Torre...mira que no mirar als costats abans de sortir..
Dama: Bé, almenys ha mort per Amor.

Comentaris

  • Una companyia singular[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-02-2011

    En efecte, el protagonista és un Peó molt peculiar... i la resta de protagonistes, no deixen de ser singulars, tot sigui dit!

    El cas és que els teus relats, al menys els que tens publicats aquí a relatsencatalà i que són els que jo et conec, es poden considerar tots d’especials, atípics i curiosos.
    Potser són el resultat d’aquesta filosofia teva de prendre’t les coses seriosament i la vida “a xirigota”, barreja de la qual neixen aquests textos tan característics, plens d’humor i fantasia.
    Espero continuar gaudint-ne per molt de temps...

    T’envio una abraçada,
    Unaquimera

  • divertit i original relat[Ofensiu]
    joandemataro | 01-02-2011 | Valoració: 10

    et felicito
    una salutació cordial des de mataró
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Marc Burriel Allo

Marc Burriel Allo

27 Relats

35 Comentaris

25510 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona perquè en alguna banda havia de néixer..
M'agrada el que a la gent no li agrada.
M'agrada la quietud en moviment.
M'agrada el moviment pausat i la ironia de la vida.
M'agrada saber que un dia marxaré.
El meu nom no és Sussu.
Sóc l'home sense nom.
Sóc tot i no sóc res..
..llavors, en què quedem?,
ara sí que estic fet un embolic.

Marc Burriel Allo

bloc