L'EXTRATERRESTE (CIÈNCIA-FICCIÓ)

Un relat de: PERLA DE VELLUT
L’EXTRATERRESTRE


A vegades passen coses en la vida que no sabem per què han passat.
Ho dic perquè aquell dia vaig fer una volta sobre les dotze de la nit per a estirar les cames i em va sorprendre el que vaig veure. Quan feia una mitja hora que caminava, aproximadament, vaig entreveure una llum difusa que baixava del cel i no era ni una estrella ni un avió. Al cap d’uns quants minuts, vaig veure un artefacte que s’aproximava a la terra. A poc a poc em vaig apropar al lloc on estava aquell artefacte. Sens dubte era com un paral•lelepípede de color negre i verd a la vegada, i es movia amb unes potes estranyes amb les quals feia passos lents. Aquells braços eren enormes, però eren tan extravagants que em van impressionar moltíssim. Els seus ulls eren llums de color vermell que enfollien. No hauria pogut ni imaginar-me el que veia. Increïbles els reflexos.
Després d’uns minuts estava enreixat entre aquelles mans, que eren pales enormes ennegrides; no podia soltar-me d’elles. Per a acabar-ho d’adobar, vaig sentir un gruny llunyà que em va sorprendre i aleshores vaig poder llevar-me-les. Quan em vaig girar de sobte, vaig veure de nou aquells ulls abrasadors i em vaig adonar que estava fent ratlles inusuals, curioses i estrambòtiques, indesxifrables en el sòl.
Aleshores em vaig preguntar què volien dir tots aquells signes i de sobte la reacció que vaig tenir fou allunyar-me el més prompte possible d’aquell lloc, sense observar més detalls.
Després d’uns minuts caminant, vaig girar aquella illa que arribava més aviat a la meua casa.
El cas és que aquell esglai que vaig passar puc explicar-lo ara perquè no em va passar cap contratemps.
Ara que ho pense: Quin extraterrestre em va horripilar i afectar aquell dia! La impressió d’aquell artefacte fou total i roman en el meu pensament.
Sens dubte, que quasi no ho conte...


Comentaris

  • Jo quina por [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-05-2021

    Sí, he estat jo qui ha fet aquest relat. La descripció m'ha fallat un poquet... amb respecte a l'extraterrestre.
    Escrivint és com s'ensenya un a descriure bé.
    Saluts i fins a l'altra.

  • Jo quina por [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-05-2021

    Hola, bona tarda, Identitat Inedita, gràcies per la teva visita i el comentari que em fas.
    Sí, portes raó, en això de la descripció de l'extraterrestre. M'ha fallat un tan la descripció que he fet.
    Gràcies de totes maneres.

  • Signes[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 25-04-2021 | Valoració: 10

    Hola bona tarda, MariaM, gràcies per la teua visita i el teu amable comentari, on en dius que m'he sortit prou bé, amb aquest relat. Era qüestió de posar-li un poc de fantasia i un tant de paciència. Veig que t'ha agradat.
    Salutacions i una abraçada.

  • Signes[Ofensiu]
    MariaM | 24-04-2021 | Valoració: 10

    Me n'alegro que tot plegat acabes amb un ensurt. Sortosament, te'n vas sortit prou bé i no hem perdut et poeta que ets. Endavant!
    Una abraçada i salut.
    MariaM

  • prosa [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-04-2021

    Bona vesprada Atlantis, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, on em dius que m'has sortit prou bé. M'alegre que t'haja agradat.
    Salutacions.
    PERLA DE VELLUT

  • prosa[Ofensiu]
    Atlantis | 19-04-2021

    des de que escrius en prosa t'he perdut una mica de vista, però vaja veig que tens prou seguidors!!! Escriure sobre ciencia-ficció no és pas fàcil i tu te n'has atrevit i te n'has sortit!!!

  • Bon relat [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-04-2021 | Valoració: 10


    Hola Naiade: Gràcies per la teva visita i el teu amable comentari. Em dius que està ben descrita la por. M'alegre que m'hages llegit i també que t'haja agradat.
    Salutacions. PERLA DE VELLUT

  • Bon relat[Ofensiu]
    Naiade | 18-04-2021 | Valoració: 10

    m'ha agradat aquest relat, ben descrita la por, ben present el que va succeir, encera que podien ser jugades de la 'imaginació. De petita desitjava veure algun ovni, però sobretot que fos bo i poguéssim intercanviar coneixements. Sempre havia pensat que si arribaven aquí devien ser més intel·ligents que nosaltres.

  • Relat molt complet [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-04-2021

    Bona vesprada, Brins, gràcies pel teu amable comentari. No he vist cap artefacte en la via. Ha estat un invenció meua a l'hora de fer aquest relat. Tot fantasia.
    M'ha que t'haja agradat.
    Saluts.

  • Relat molt complet[Ofensiu]
    brins | 16-04-2021 | Valoració: 10

    Espero no haver de veure mai cap lluny estranya, Perla, sóc molt covarda, però no sé quina seria la meva reacció. Recordo que quan era petita van voler robar a la meva mare i jo , tot i ser una nena i tenir molta por, vaig córrer darrere del lladre carrer amunt.
    Has descrit molt bé l'artefacte que ens va visitar, sembla que alguna vegada n'hagis vist algun de debò.

    brins

  • gràcies[Ofensiu]
    Laura Serradell Meler | 15-04-2021 | Valoració: 7

    Gràcies pel teu comentari. Aquest relat ja l'havia llegit i li havia fer un m'agrada, està molt ben escrit i és força original.

  • Prosa extraterrestre. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-04-2021

    Hola bona vesprada, Aleix de Ferrater, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, al meu relat. Em dius que té alguna cosa d'intriga i una mica de por.
    M'alegre que t'haja agradat.
    Salutacions.

  • Prosa extraterrestre [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-04-2021 | Valoració: 10

    M’alegra veure un escrit teu en prosa. I veig que te’n surts molt bé, amb detall, intriga i una mica de por. Ens continuem llegint. Una forta abraçada.
    Aleix

  • Fa por! [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-04-2021


    Bona vesprada Materile, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, al meu relat, on em dius que és "bon relat i bona descripció". M'alege que t'haja agradat.
    Salutacions i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Fa por![Ofensiu]
    Materile | 14-04-2021 | Valoració: 10

    Un relat una mica complicat pel tema, però te'n surts bé. La descripció m'ha fet venir por, segons el nostre imaginari: molt bé. Jo no sé què faria si em trobés amb un extraterrestre. Bon relat i bona descripció, ben trenat. Felicitats!!
    Moltes gràcies pel teu comentari, el d'aquest mes i tots els que no he correspost.
    M'agradaria llegir-ho tot i comentar-ho, però no sé d'on treure el temps. Tinc molts problemes personals i de salut.

    Bé, una vegada mes: felicitats!!

    Una abraçada,

    Materile

  • Clàssic de CF[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-04-2021


    Hola, bona vesprada Layla, gràcies per la teua visita i el teu amable comentari. Me n'alegro que t'hagi agradat. Molt bé, t'ha fet pensar en altres pel.lícules dels anys setanta i vuitanta.
    Salutacions i una abraçada...

  • Clàssic de CF[Ofensiu]
    Laila | 13-04-2021

    Hola, Perla de vellut,
    El teu reat m'ha fet pensar, primer, en Lovecraft i els seus monstres esperpèntics i segon, en La guerra dels móns de H.G.Wells, tots dos uns clàssics del gènere fantàstic i ciencia-ficció.
    Als anys setanta i vuitanta se'n parlava molt dels OVNIS, hi havia avistaments cada dos per tres, ves a saber si algú s'ha trobat en alguna situació com la que ens planteges.
    Una abraçada,
    Layla

  • Hola, Perla de Vellut[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 13-04-2021

    Me n'alegro que t'hagi agradat i que també t'hagi sorprès. Enguany i gràcies al concurs vaig fent pràctiques de tot el que he après. De vegades potser me'n surto, d'altres crec que no... Però vaja, la qüestió, és practicar.
    Una abraçada,
    Neus

  • Per què fugim? [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-04-2021

    Hola bon dia Solsona Bat, gràcies per la teva amabilitat i el amable comenti, Realment és el protagonista que fuig de l'extraterrestre. Gràcies. M'alegre que t'haja agradat.
    Salutacions.
    PERLA DE VELLUT

  • Per què fugim?[Ofensiu]
    Solsona Bot | 13-04-2021 | Valoració: 8

    Davant una situació imprevista que ens trenca la rutina i no entenem, tendim a fugir. Per què ho fem? la descripció inicial de l'encontre no és terrorífica. És el protagonista qui la fa així quan intenta d'escapar.
    Un bon relat que ens fa pensar en el que sentim davant el que no coneixem

  • Coses extranyes del món [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-04-2021

    Hola Miquel Seguí, gràcies per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que són coses extranyes del món.
    Pot passar de tot en aquest món. El cas m'has dit, també pot ser.
    Saluts i a reveure.
    PERLA DE VELLUT

  • Coses extranyes del món[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 11-04-2021 | Valoració: 10

    Hola, Rafel!, recort que als meus pares els hi va passar una cosa semblant! (HO DIC DE VERITAT) a la carretera de Campanet cap a Pollença a l´illa de Mallorca, una llum sorgia del cel i els cotxes s´aturaven i no era cap avió! Però varen tenir por i jo era molt petit i partiren aviat espantats!

    Molt bon relat i molt bona descripció del fets! jejejej

  • Descripció i argument [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-04-2021

    Hola SrGarcia, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, al meu relat. Em comentes que la descripció està prou bé, però li falta un tan més d'argument.
    M'alegre que t'haja agradat.

  • Descripció i argument.[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-04-2021

    El que més m'agrada és la descripció de l'extraterrestre i de les emocions que provoca al narrador. Com a descripció d'una situació està força bé. Ara, trobo que l'argument podria estar més desenvolupat.

  • Excel.lent relat. Fa pensar una mica...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-04-2021

    Hola, Unicorn_blanc_del_bosc, gràcies per la teva visita i el teu amable comentari on em dius que és un "Excel.lent relat, i que fa pensar una mica..."
    Ets molt afectuós, per la teva part.
    Saluts i a reveure...
    PERLA DE VELLUT

  • Excel.lent relat. Fa pensar una mica...[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 08-04-2021 | Valoració: 10

    Com de costum, per no dir com sempre, un excel.lent relat, Perla de Vellut.

    Aquest extraterrestre és extrany, qui sap què se'n pot esperar o si és perillós, com els de la película Mars Attack... o igual és més aviat amigable com ET...

    Potser hauria hagut aquesta persona d'intentar entrar en contacte amb els extraterrestres... qui sap què li haurien dit...

    Bé, ens veurem per Relats, estimat amic Perla. Cuida't molt!!

    A reveure!!

  • Una d'extraterrestres [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-04-2021

    Hola, Neus Marín Cupull: Gràcies per dir-me alguna cosa respecte al meu relat de Ciència-ficció. Gràcies per dir-me que tinc més eines per a la narració. Bé, el cas que també l'eticatada com a "fantàstica", perquè és fantasia.
    M'alegre que t'haja agradat.
    Saluts i abraçades...

  • Una d'extraterrestres[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 06-04-2021 | Valoració: 10

    Als extraterrestres sempre se'ls ha de tenir respecte, perquè qui sap que pot passar....! Felicitats, Perla de Vellut, per aquest relat, cada cop tens més eines per la narrativa. Molta sort.
    Una abraçada,
    Neus

  • Una d'extraterrestres[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 06-04-2021 | Valoració: 10

    Als extraterrestres sempre se'ls ha de tenir respecte, perquè qui sap que pot passar....! Felicitats, Perla de Vellut, per aquest relat, cada cop tens més eines per la narrativa. Molta sort.
    Una abraçada,
    Neus

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 9.55

l´Autor

Foto de perfil de PERLA DE VELLUT

PERLA DE VELLUT

144 Relats

2639 Comentaris

112103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Soc Rafael Molero Cruz. Vaig nàixer a Cuevas de San Marcos (Màlaga), el dia 22 d'agost de 1953.
M'ha agradat sempre llegir molt i compondre poesia.

llamprmc@gmail.com


Rafael