L'espill

Un relat de: Vicent Terol

Havia adquirit aquell estrany espill a una botiga on venien coses diverses de segona mà. La seua sorprenent peculiaritat consistia en que retornava la imatge de qui en ell es mirava cinc anys endavant. A Jordi -persona aliena a les típiques angoixes producte del pas del temps- li divertia el fet de contemplar-se un lustre més major. Un dia va sentir terror quan, mirant-se en l'espill, no veié el seu reflex.

Comentaris

  • Prediccions[Ofensiu]
    angie | 16-05-2009

    Un microrelat bo, que donaria per un relat més llarg, de misteri. M'ha recordat una mica Thin, de S.King, on una gitana fa un malefici a un home, que comença a aprimar-se sense control. El final, no te l'explico, jeje
    M'agraden els teus microrelats, perquè ens mostren allò més amagat de l'ésser humà, les seves pors i anhels.
    Torno a insistir... dóna per molt aquesta història. Normalment no ho faig, això de recomanar allargar ni escurçar res, però veig que sempre escrius en breu. Et convido a provar, com vaig fer jo, a desenvolupar una mica els textos. Segur que en gaudeixes i en gaudim tots plegats.

    angie

  • crohnic | 29-04-2009 | Valoració: 9


    Un microrelat molt bo: curt i intens...

  • Ei, paisà 'socarrat'![Ofensiu]
    rnbonet | 09-04-2009

    M'he llegit els microrelats, sense ordre, però un darrere l'altre. La mescla d'absurd, ironia,surrealisme i alguna cosa més que hi sura, és interessant.
    Salut i rebolica, xicon!

    PS. No li dónes records a Felip V ni a Rus. Gràcies!

  • Un final sorprenent![Ofensiu]
    Cendra de flor | 07-04-2009 | Valoració: 10

    No saps com nì com ni què però saps quan!
    Es pot aprofitar per gaudir dels anys que restenn....

    Cendra de flor

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103635 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com