L’amor tot ho pot

Un relat de: Carme_
Quan va coincidir amb ell al gimnàs, en va quedar corpresa. Era el noi més eixerit que havia conegut, simpàtic, atent amb tothom, enginyós, i se la mirava amb uns ulls... En començar a sortir va descobrir que, a més d’estar en forma, era un romàntic, capaç de gestes impensables. Si ella volia un menjar que no tenien a la botiga propera, iniciava una marató voltant tots els comerços de la ciutat per aconseguir-lo. Si ella deia que li agradava molt una fruita que aquí no trobava perquè ja feia calor, arrencava a córrer cap al nord, si calia fins a l’altre extrem del continent, per complaure-la. S’asseien cada vespre a la fresca, a contemplar el cel estrellat i, llavors, ell li va voler portar la lluna. Va agafar embranzida i va arribar-hi en quatre salts, però va cometre l’error de fer-ho en quart minvant i s’hi va quedar enganxat, penjant de la punta.

Ara ella s’ha comprat un telescopi i pot veure’l a les nits, mentre entrena sense descans per anar-lo a rescatar abans de la lluna nova.

Comentaris

  • Un noi molt atractiu. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-12-2021 | Valoració: 10


    Un relat molt complet, on el noi és el més atractiu del gimnàs. Per a mi és molt original.
    Amb el telescopi ella sempre et pot veure cada dia i quan vulga.
    Enhorabona, Carme.
    Salutacions.

  • Un enginyós relat quasi humorístic[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 22-12-2021 | Valoració: 9

    Està bastant bé el teu relat, m'agrada.

    L'amor a vegades porta a situacions desgarrades i negatives; és el que cal sofrir a vegades en el seu nom, és clar que un noi simpàtic, trempat, disposat a fer-ho tot per tu no es troba a cada cantonada... Aquesta història alegre i enginyosa fa distreure una mica les cabòries que sempre venen soles vulguem o no.

    Ens veurem per aquí, Carme.

    Salutacions.

  • Amor romàntic[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2021

    És agradable, però condueix a fer disbarats, de gust eh! , però fa perdre el seny!
    Bon relat originalitat i creativitat!

    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.


    Gràcies per participar.


    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

39081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g