L'amor és el motor de la vida

Un relat de: nousica

Havia tancat el meu cor perquè em feia mal.
Però com fet i fet l'amor és el motor de la vida, la meva anava sense.
Transcorre, no viure….. Anar fent, no sentir … Fins quan?
Buscava dintre meu allò que en altres temps m'omplia d'emoció fins al punt de pensar que el cor acabaria sortint del meu pit, i no podia retrobar-ho.

Com diu Neruda "hagués pogut escriure els versos més tristos aquella nit"....,però la inspiració no hi era, (si el cor està tancat, no hi ha inspiració), i només em sortien frases buides . Frases que de cap manera podien expressar... allò que sentia? No, el que no sentia! .I és que no havia perdut "un" amor, havia perdut "l'amor", i transitava buscant-lo aquí i allà. És possible, pensava, que s'hagi agafat unes vacances i que torni renovat i a punt d'estrenar?

Comentaris

  • AnNna | 09-08-2006

    quan surts d'un desamor a vegades tanques el cor a qualsevol realitat relacionada amb el tema sentiments per por a patir.

    Es fa difícil.

    Però sabem que quan fa temps que el nostre cor no batega per ningú, enyorem aquella sensació de notar el pols accelerat quan s'acosta, de voler estar cada segon amb ell/a, de voler abraçar-lo/la...


    L'amor no s'ha de perdre... si més no, hem de conservar l'amor cap a nosaltres mateixos...


    petons, i benvinguda :)

  • Nous destins, nous camins[Ofensiu]
    Unaquimera | 12-06-2006

    De vegades, es pot optar per pedalar sense motor... anar en bicicleta també ens pot oferir recorreguts plens de sorpresses, de paisatges propers o de troballes sorprenents com nous vehícles sense soroll ni fums: podem trobar gent que patina, persones que caminen, amics que passegen.

    Cal relativitzar les coses: segur que en alguns moments de la vida l'amor és el motor del nostre vehicle; en altres, potser s'hem de donar temps i oportunitats per provar altres carburants... volar en un corrent d'aire, nedar en la cresta d'una onada, per exemple...

    Una abraçada per acompanyar el teu camí, que m'agradaria compartir una mica més de temps,

    Una quimera

  • vacances quant ?[Ofensiu]
    Angel Negre | 05-06-2006 | Valoració: 10

    Si possiblement s'hagi agafat unes vacances però sens dubte tornarà
    Ah per cert En Pablo Neruda tambè diu:
    "estima, somriu,
    ajuda,
    no et fereixis, que serà inútil,
    no fereixis, perquè fereixes"
    i jo i afegeixo, qué també es pot circular sense motor, Les viunetes ultralleugeres ho fan !!

    una abraçada companya, i ja saps on pots trobar algú que t'escolti !!!

    gege