L'ABECEDARI INDOMABLE 1

Un relat de: Bonhomia
L'ABECEDARI INDOMABLE 1

A.- Així que... no et conec... no estic segura del que faig ni on em col.loco... bé, ja m'entens... sempre em sento molt util.litzada... tinc certa curiositat per a saber qui collons ets tu...

B.- Jo sóc la B. Et comprenc... jo també em sento molt util.litzada... però això teu és molt més greu... no et sents més coaccionada que jo?

A.- Coaccionada no! He dit util.litzada, comprens?!?

B.- Vaja... com et poses... ah! Clar! Et sents important, eh, so puta????

A.- Puta jo? A mi em van triar, no em van donar elecció, et sembla una bona explicació, eh, B de la hòstia?

B.- Digues el que vulguis. No em pots eliminar. No pas en els temps que vivim.

A.- Com, que no?

B.- Doncs... mira... t'ho diré molt amistosament perquè... perquè estem sota un complot lletrista... i...

A.- El què? Què collons dius? Un putu complot lletrista? Em prens per idiota? Creus verament que no estic al dia?

B.- Doncs revolucionem-nos!

A.- I una merda! Començant per mi, no? Saps tot el que pot significar, això? No t'entra certa por? Eh?

B.- Déu méu! Però què dic! Perdona A, perdona'm, t'ho prego...

A.- No em vacil.lis... que conec molt bé la P, eh?!?!

B.- No he dit res! De veritat! No he dit absolutament res! Simplement feia una mica de brometa... per allargar la xerrameca...

A.- Xerrameca, eh? Vine cap aquí enrere que buscarem a la meva estimada P. ...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

517035 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.