LA VIDA SEGUEIX

Un relat de: Eva Caselles
Fa sis mesos que ja no et tinc al meu costat. Sis mesos que visc sense tu, millor dit, que sobrevisc en la teva absència. Encara hi ha moments en què el dolor se’m fa insuportable i el cor se m’encongeix, quan penso que ja no tornaràs.
Recordo perfectament aquella nit. Estava asseguda a la Terrassa, com de costum, esperant que arribessis. Havíem de sopar junts i celebrar el nostre aniversari. A la taula hi havia una botella del teu vi predilecte. Una botella que no vàrem arribar a obrir. T’esperava amb ànsia, feliç amb les mans acaronant-me el ventre, predisposada a donar-te una de les alegries més grans de la teva vida, de la nostra vida. Una alegria que desaparegué súbitament, segons després de rebre la trucada de telèfon de la policia.

Ara també estic asseguda a la nostra terrassa. He donat un llarg passeig i la meva esquena agraeix un descans. Sento les puntades de peu que dóna el bebè estirant-se dins la meva panxa. Un suaus moviments que em suggereixen que la vida continua, que una part de tu encara segueix viva dins meu.
Potser algun cop no vaig dir-te prou com t’estimava. Avui, a punt de donar a llum al nostre fill, t’estimo més que mai.

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    Eva Caselles | 07-04-2014

    Carme, agraeixo moltíssim el teu comentari.

    Sóc relativament novella en aquest espai, on compartim i gaudim dels nostres relats. La meva primera intenció és seguir aprenent, i llegint els que tu has publicat veig que puc aprendre molt. M'agrada molt el teu estil.
    Ens anem llegint.

    Eva

  • Espero [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 06-04-2014

    que , aquest relat, sigui tan sols fruit de la teva imaginació. Ho desitjo de tot cor.

    És la primera vegada que et llegeixo i et felicito molt sincerament. Escrius "superbé".
    A poc a poc seguiré llegin-te.
    Rep una abraçada de benvinguda a Relats.

l´Autor

Foto de perfil de Eva Caselles

Eva Caselles

36 Relats

53 Comentaris

28983 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Sóc una lectora de relats que s'ha embarcat en el difícil art d'escriure'ls.
Però com que també sóc perseverant, vull pensar que poc a poc me'n sortiré.

Frueixo molt llegint, descobrint i imaginant. I m'agradaria gaudir també, escrivint, creant i inventant.

El que més m'agrada però, és donar la mà.