Cercador
La vida pot canviar per millorar
Un relat de: Rafael Pescador LozanoEn una illa balear on les aigües cristal·lines acaricien les costes de Formentera, la vida fluïa entre la serenitat del mar i la calidesa del sol. Allí, la Lluïsa va creuar el seu camí amb un amant de la pesca esportiva, una ànima inquieta que trobava pau entre les onades. Amb el temps, entre xerrades al capvespre i rialles compartides, la simpatia entre Lluïsa i aquest apassionat pescador, Miquel, es va convertir en una mica més.
Una atracció creixent va sorgir, descobrint un univers de possibilitats més enllà de les rutines d'una vida que ja no satisfeia completament la Lluïsa, atrapada en un matrimoni marcat per la rudesa i el control, anhelava llibertat. Va decidir fer un pas audaç i demanar el divorci, un acte que el seu marit, encara que reticent, finalment va pactar. Aquest esdeveniment va marcar l'inici d'un nou capítol en la seva la vida on Miquel, el pescador d'esperit lliure i bon cor, es va convertir en un far d'esperança i amor. Després que el procés legal es va completar, alliberant Lluïsa dels lligams del seu matrimoni anterior, Miquel li va proposar construir junts un nou camí.
Units per la complicitat, l'afecte i la complicitat forjada entre xerrades de pesca i postes de sol, van decidir fer un pas endavant i emprendre junts un viatge cap a un futur compartit.
Així, entre l'horitzó del mar i els somnis teixits entre rialles i complicitat, Lluïsa i Miquel es van prometre amor i companyia, convertint la seva història en un llenç en blanc, llest per pintar un futur on la llibertat, l'afecte i la complicitat van ser els colors dominants.
l´Autor
72 Relats
99 Comentaris
26687 Lectures
Valoració de l'autor: 9.88
Biografia:
Nascut a 1948, de ben petit hi havia sentit una gran afecció per escriure relats i històries fantàstiques. Més endevant, la feina i altres afeccions artístiques, van apartar-me d'aquesta pràctica,malgrat que sempre que he tingut ocasió aprofito per expressar-me mitjançant la paraula escrita. Des de 1974 escric un diari personal, fidel company dels meus pensaments i testimoni de la meva memòria.Adreça electrònica:
pescador.rafael@gmail.com
Últims relats de l'autor
- Hi ha Déu?
- Els misteris de l'Univers
- Julià i el seu temor: La mort. (Segona part)
- Julià i el seu temor: La mort. (Primera part)
- A la vora del mar
- Un tràgic accident, un altre vida.
- Voluntariat. Visitar persones grans solitàries
- El camí de la joventut a la maduresa
- Un “don Juan” de 90 anys
- RELAT DES D'UNA PRESÓ
- Síndrome de Stendhal i altres trastorns
- Una afortunada trobada en el parc
- Desprès de la volta al món de Marta, Pere i Josep
- Una volta al món.
- Un home trist retroba l’amor