La vida com un paper,

Un relat de: Marteta
La vida és com un paper llis que poc a poc es va omplint de paraules escrites fermament, amb un bolígraf que mai la humanitat aconseguirà esborrar.
Els errors son marcats amb el vermell més vistós que hi pugui haver, no es borren, sempre ens quedarà la seva marca per escriure un futur millor.

I com tots els papers, la vida es romp. Només nosaltres som els responsables de guardar-la allà on no es pugui fer malbé i de les mans que la puguin rompre.

La vida, com un paper, és fràgil, i de sobte pot deslligar-se de les nostres fràgils mans per caure en l'obscur abisme del que mai tornarà.

Comentaris

  • La vida, un paper[Ofensiu]
    Eloi Miró | 30-05-2013 | Valoració: 10

    Veritat totalment certa, una comparació molt ben encertada... malauradament la vida no es pot reciclar, es pot millorar, però és molt difícil tornar a reconstruir-la, és per això que l’hem de tractar com el nostre tresor més profund i valorat.
    Una abraçada
    Eloi

  • Ai Marteta...[Ofensiu]
    Annalls | 17-05-2013

    ... sempre amb la raó i les paraules justes!!
    Que fas tan desabrigada? Aquí encara "neva". T'has posat bufoneta com la rateta que escombrava l'escaleta!!!!

  • Edgar Cotes i Argelich | 17-05-2013 | Valoració: 10

    Estàs feta una filòsofa, Marteta, m'ha agradat aquesta metàfora sobre la vida. A veure si algun dia penges algun relat, eh! Sinó perquè es diu relatsencatalà.cat? ;)
    Edgar

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165990 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.