LA VELLA PORTA

Un relat de: jomagi
Desencadenar el verb? El verb adequat que subtilment surt del gemec de tu, porta envellida i refregada...

Per què? Si d’aquí pocs jorns seràs fusta podrida...

Cal adjectivar més el teu infinit destí després de tant obrir-te i tancar-te?...

Deixem que et fonguis amb l’oblit corrupte i alhora net com els milers de mans que t’han donat vida amb duresa o dolçor...

Ja mai més seràs solejada ni xopa, ans seràs vanament recordada quan la llum de llevant, tot i cercant-te no et trobarà...

A tots ens passarà...

Comentaris

  • Prou bé | 07-01-2023

    Sempre em fas pensar i, a més a més, aquesta vegada amb belles imatges de la vella porta!
    Amb total cordialitat

  • OH !!! Si paressin ...[Ofensiu]
    Gardenia | 05-01-2023 | Valoració: 10

    Les velles portes dels corrals, de les cases velles i dels magatzems... Si elles parlessin ..., les coses que ens contarien... trobades amoroses, arramblades inesperades, petons furtius.... La màgia esta servida...

    Salut Jomagi

  • El tacte de la fusta[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 05-01-2023 | Valoració: 10

    La fusta és un element de tacte, de molt tacte. Veus una cosa de fusta i la vols tocar, constatar la duresa, la rugositat, l'escalfor, etc. I si a més, aquesta fusta t'acull per sempre, doncs millor; encara que aquesta no la volguem tocar. Una forta abraçada.

    Aleix