INSTINTS MATERNALS

Un relat de: jomagi
Mentre feia una migdiada d’embarassada un brogit llunyà la despertà...

Encuriosida es dirigí lentament a veure d’on provenia aquella remor...

Ah, però!... quan descobrí que aquella pobra criatura també estava embarassada com ella, l’abraçà amb exultant i descarada alegria de saber que totes dues serien mares...

Mentre pensava amb la de coincidències absurdes que et trobes en la vida, és tornà a remirar aquella coseta tan xicotiua per fer-li l’última abraçada abans de xuclar-li les entranyes...

-Boorrp!... eructà l’aranya després de cruspir-se els fluids substanciosos de la pobra mosca...

En el fons l’hi queia bé...

Comentaris

  • Boníssim[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 09-05-2024

    Com ens has portat a l'hort, hahaha. De la imaginació al poder. Amb quatre ratlles has fet un gir espectacular en el relat. M'ha encantat jomagi.

    Rosa.

  • Canvi[Ofensiu]
    SrGarcia | 09-05-2024

    Jo també pensava que era una dona que establiria una relació de germanor amb una altra dona o potser una bèstia, una relació solidària.
    Com canvia el relat de sobte, l'esperada solidaritat es torna crueltat i depredació.
    Un relat molt cruel que, malgrat ser tan curt, et provoca un canvi sobtat i molt punyent.
    Irònic el final: li queia bé, però el menjar és el primer, especialment per a una embarassada.

  • -Boorrp!... [Ofensiu]

    Al començament hi pensava amb una dona embarassada, un poema de amorositat maternal, però cap el mig la cosa se'm començà a fer-se incomprensible i vet aquí la sorpresa final! Una aranya cruspint-se una mosca. Ras i curt un poema surrealista que no m'ha deixat indiferent... El rot final molt ben pensat per acabar-ho d'arrodonir...