La unió fa la força

Un relat de: Ina Gemstone
Estic tombada i no paro de rebre trets amb flaix. M'anul·len la vista, i ja no els vull intentar obrir per la por. No tinc curiositat no. M'estan fent mal al voltant del cap. Em quedo inconscient i m'adono que el meu home m'està donant la mà i som a l'hospital. M'estaven fent un TAC i l'haurem de repetir un altre dia.
Vaig patir un accident de cotxe amb el meu company de feina, ell té seqüeles i estem mirant si jo també en tinc.
Resto hospitalitzada quinze dies, en observació.
És la tercera vegada que em proven de fer el TAC i no hi ha res a fer. No el puc aguantar. El meu fill petit m'anima dient que això és perquè ara tinc ves a saber quins rajos x a la visió com a poder, i això fa que no funcioni.
Jo sempre em comportaré com la seva heroïna tot i que en moments com aquests costa.
Uns diuen que potser perdré la visió de l'ull esquerre, els altres que vagi al tant que a aquest li va venir una embòlia, o que haguéssim pogut perdre la vida els dos…
En fi, tot reforços positius ja veieu, sort del meu home i el meu fill.
El meu home a tota hora que ha pogut ha estat al meu costat i donant-me molts ànims i carantoines.
Quan surti de tot això hem dit d'anar els tres a les Mil Estrelles de Borgonyà a passar una nit a la Masia com vam fer nosaltres els pares, abans que naixés el nostre nen.
Va ser una experiència única i màgica, molt ben tractats.
Hem de reunir forces per tornar-hi.
Tot anirà bé!

Comentaris

  • Tot anirà bé [Ofensiu]
    Prou bé | 11-09-2023

    Perquè així ho voleu. L'amor i la voluntat dos companys de viatge cap el futur ple d'esperança!

  • Tot anirà bé. [Ofensiu]
    Atlantis | 07-09-2023

    M'agrada aquest final ple d'esperança i la imaginació del fill que veu "ves a saber quins rajos x a la visió com a poder, i això fa que no funcioni.". M'ha recorda 'un joc que fèiem amb el meu fill quan jo buscava aparcament pel cotxe i ell treia els raig X perquè em donessin sort. Normalment funcionava. Ara no seria possible.

  • ànims[Ofensiu]
    Nua Dedins | 06-09-2023

    Bona tarda Ina,

    quin text més punyent. Anims i certament, el valor de l'acompanyar és poderós. Dona molta força i si es dona de cor és increïble. Així que, endavant. Tot anirà bé.

  • Una gran veritat[Ofensiu]
    Cesca | 06-09-2023

    "La unió fa la força", quina gran veritat!, i si en els moments difícils podem estrènyer una mà, ens hem de sentir molt afortunats.

    Un plaer.

  • Confiança[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-09-2023

    Un fet on sorgeix la por innata que tots tenim en moments d'incertesa. El fet que tinguem qui ens doni suport, és de vital importància.

    Un relat transmet confiança.

    Molt bé Ina. I moltes gràcies per llegir els meu relats.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2819 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.