És una moda

Un relat de: Ina Gemstone
A Ten Brook hi viuen les millors famílies. De gran estatus social. Els pares ricatxons s'emboliquen entre ells en relacions obertes, creant una atmòsfera tèrbola pels seus fills que els imiten.
Tenen diverses relacions alhora, fan orgíes, tríos… i no volgueu sapiguer més.
Però sabeu que em van respondre quan els hi vaig preguntar si eren feliços?
Els pares van respondre que era la única distracció que podien entretenir-se i no tenir malsdecap.
Els joves van comentar que era la moda.
Com que la moda?
Ens hem tornat bojos o què?
Poliamor? Diuen que sempre ha existit.
Doncs anys a, eren ben clàssics, desconeixien totes aquestes novetats i no els hi va anar tant malament (crec).
No ho provaria per res del món, jo amb un home faig prou i suficient.
Però aquestes famílies del Ten Brook estan a plena disbauxa i no els envejo res.
Mentre ells s'entenguin i no es fassin disbarats, endevant,
Jo seguiré siguent la plebella, pulcre i entregada a un sol home.
A gustos colors, en la diversitat està l'alegria però jo m'agrada la felicitat mútua amb el meu home i ell està d'acord amb mi.
Ho acceptem lo del barri elitista però no ho comprenem.
Es diu que aquesta moda arriba amb una mica d'interès i ho impregna tot del seu elixir i fent de la majoria del món, súbdits.
El món s'està tornant boig?
Ja ho era de molt abans?
Jo sóc molt tancada de ment?
Algú ho entèn?


Comentaris

  • Viu i deixa viure[Ofensiu]
    llpages | 13-08-2023 | Valoració: 10

    La frase "jo sóc home d'un sol Dèu i d'una sola dona" m'ha vingut al cap en llegir el relat, una sentència oposada al tema del bescanvi de parelles. Mentre hi hagi consentiment i respecte mutu (aquí incloc el repòs dels veïns), per què no aplicar la frase de Sant Agustí "estima i fes el que vulguis"?

  • Intercanvi de parelles[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 12-08-2023 | Valoració: 10

    Vaig viure uns anys al carrer Ausiàs March de Barcelona. A la cantonada amb Sardenya hi havia un local d'intercanvi de parelles. Sempre recordaré la cara i els gestos de la gent quan sortien o entraven: parlaven molt baixet amb cara de circumstàncies. No deu ser gaire divertit, pensava.

    Una forta abraçada.

    Aleix

  • Prou bé | 12-08-2023

    Quan l'avorriment per tenir-ho tot s'instala a la societat tothom busca noves formes de viure que, per a alguns, travessen la línia del que consideren que està bé.
    De "disbauxa" sexual sempre n'hi ha hagut. De segur més discretament reclosa. Ara és explícita. S'ha perdut el sentit de la discreció i la necessitat de la intimitat? I allò que en dèiem pudor? Ara, és vol mostrar... Només cal no mirar si no agrada.
    Que tothom visqui com vulgui, que cadascú ja tenim prou feina amb nosaltres mateixos, no?
    Amb total cordialitat

  • Aclariment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-08-2023

    Ina, t'he fet aquest comentari, perquè sinó, l'altre persona no podrà llegir el que li has dit. Espero q no et sàpigue greu.

  • Un concepte....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-08-2023

    de família, molt diferent del que les persones d'una certa edat hem rebut, a causa del sistema religiós i educatiu, i que hem rebut. De totes maneres, no deixa de ser una evolució, com en tants altres aspectes, Penso, que si els valors bàsics de qualsevol mena de relació es mantenen, com el respecte, sinceritat,.... totes hi caben. Tot i que t'haig de dir, que personalment també em costa.

    Bon relat Ina, endavant amb l'escriptura!

    Salutacions.

    Rosa.

    Un petit comentari. Si vols respondre als cometariis que algú t'hagi fet, has d'entrar en algun dels seus relats i fer-ho des d'allà, no des del teu relat. Només t'ho comento, perquè segurament no ho deus saber

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2817 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.