El ditxós mirall

Un relat de: Ina Gemstone
—Hi ha dies que em veig horrible al mirall i altres especialment guapa, per què?
—Depèn de si els teus ulls cristal•lins estàn envidrats, borrosos o pulcrament nets.
Però tot ve del teu estat d'ànim i perspectiva en aquell moment. Li passa a tothom.
—Gràcies cari, en canvi jo sempre et veig amb bons ulls, guapo i de bellesa exuberant.
—Doncs queda't aquesta visió que tens amb mi per reflectir-te a tu mateixa. Ets preciosa cari. No ho oblidis mai. I a dins teu hi ha un món per explorar riquíssim. Fés-ho endinsa't-hi.

Comentaris

  • INCOGNITA [Ofensiu]
    Atlantis | 31-08-2023



    El mirall ens respon amb una imatge que no sabem si és realment certa. Segurament depèn de la mirada, la nostra i la dels demés. I depèn del dia. Jo alguna vegada m’he espantat quan m’he vist. (!!!)


    benvingut/a a relats

  • La mirada...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 29-08-2023 | Valoració: 10

    d'un mateix, sol variar habitualment. Seria bo repetir-nos frases boniques diàriament, i regalar-nos un somriure, encara que en principi sigui un pèl forçat. Tot ajuda!1

    Una bona reflexió Ina!

    Rosa.

  • Per què no començar el dia així?[Ofensiu]
    llpages | 29-08-2023 | Valoració: 10

    Un diàleg positiu, que enriqueix l'auto-estima d'ambdós interlocutors, expressat de manera senzilla però ben efectiva, m'ha agradat! Calen molts més diàlegs d'aquests en qualsevol relació!

  • Els ulls que et miren[Ofensiu]
    Prou bé | 28-08-2023

    Et veuen diferent, un dia o un altre, en moments emocionals diversos. I això val per a la teva mirada i per la mirada d'altri.
    Un diàleg senzill ple de generositat i bonhomia en ambdós personatges. Ben expressat i descrit.
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2820 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.