La seva primera escapada

Un relat de: Ina Gemstone
Va sortir ell solet de casa amb maletes carregades, directes al seu Opel Astra, amb els seus divuit anys acabats de fer i el carnet poc feia també.
Estava encuriosit per conèixer el poble costaner del seu oncle.
Era a tocar Barcelona, però no n'era part.
Volia anar a descobrir què li feia estar a ell sempre allà pintant quadres i sense venir a les trobades familiars arran de què queia bé a tothom i amb ell més.
De seguida va veure quin era l'iman.
Era la ubicació tan ben posada, aquell paisatge turístic però gens aclaparador, aquelles onades del mar, els penya-segats ben resguardats de qualsevol perill, les paradetes barats a prop de mar, els bars de poble i l'ambient familiar.
Tant es va enamorar que ell també s'hi va quedar, prometent, però que tots dos anirien a les trobades familiars.
Ell començaria a fer classes de francès a una escola d'infants i també es dedicaria a escriure una novel·la.
A poc a poc i bona lletra.
Primer va tornar a la seva ciutat natal, es va acomiadar de tothom i va venir-hi a viure.
Quins dos, quin perill!



Comentaris

  • Història familiar[Ofensiu]
    Prou bé | 11-09-2023

    Insinuada i que promet!
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Ina Gemstone

Ina Gemstone

17 Relats

53 Comentaris

2816 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc una somia-truites ja que vull arribar a ser escriptora professional.
Si més no, ara ho faig per hobbie.
Mai se sap!
He cursat fins a batxiller.
Tinc molt de suport, i molt a dir!!!

Amb moltes ganes d'entrar de nou a aquesta comunitat relataire!.

Salut per tots!

Ina Gemstone.