La meva personalitat

Un relat de: llamp!
1. Com a bon Taure, de l’any del bou (segons l’horòscop xinès) sóc tossut, obstinat, fidel i creatiu.

2. Un bon Taure toca de peus a terra, però també imagina i crea.

3. Com a persona sóc afectuós amb els qui estimo.

4. Intransigent, dur i rancuniós amb els qui odio.

5. Sóc fidel als meus principis, tot i que a vegades he hagut de renunciar a ells per adaptar-me a situacions difícils.

6. He tingut al llarg de la meva vida una gran frustració: No poder anar a la Universitat.

7. Per aquest motiu he fet feines que no m’han agradat.

8. He mostrat a tothom que sé ser disciplinat i bon company de treball.

9. M’adapto bé als canvis.

10. No tolero les injustícies socials.

11. Sóc compromès amb allò que m’importa.

12. Tinc la meva escala de valors que he anat construint amb el temps.

13. M’agradaria molt tenir una ètica professional, cosa que se m’ha negat sempre.

14. Sóc presumit, però no massa, sóc religiós, però tampoc massa.

15. Tinc fe i esperança en un futur millor.

16. Sóc jocós i sóc amant dels plaers de la vida.

17. Em considero afortunat de tenir el que tinc, de tenir la família que tinc i l’esposa que tinc.

18. He pogut estudiar sempre que he pogut i mostrar les meves capacitats intel•lectuals en diversos camps.

19. Crec que estic capacitat per desenvolupar feines que exigeixin aquesta capacitat intel•lectual.

20. Sóc perseverant en les coses que em proposo, però d’altra banda, em rendeixo davant l’evidència que vivim en una societat complexa i exigent.

21. Sóc exigent amb els demés quan jo m’exigeixo el mateix per a mi.

22. Tinc molta moral, però al mateix temps tinc un cert sentiment d’inferioritat que em fa sentir-me molt culpable dels meus errors o fracassos.

23. M’agrada la vida familiar i trobar-me amb amics, tot i que a vegades peco de replegar-me sobre mi mateix i fer cas omís dels demés.

24. Sé acceptar reptes de la vida i també dir “no” a determinades coses.

25. No em deixo impressionar per demostracions de força o d’autoritat.

26. Crec tenir la meva força i autoritat.

27. Mai he sigut una persona autosuficient, sempre he depès d’ algú altre, sigui econòmicament, sentimentalment, etc.

28. Sóc individualista quan cal i sé compartir responsabilitats i enfrontar situacions en grup.

29. Sé treballar en equip i sóc conscient del pes de les meves decisions quan actuo sol.

30. Si se m’ignora acabo per ignorar-me jo mateix, fent seguidisme.

31. Si se’m té en compte no acostumo a fallar, sóc compromès i m’esforço en participar amb el que se’m demana i si puc, superar-ho amb escreix.

32. Em desmotivo amb facilitat, necessito que m’empenyin a fer coses.

33. Jo sol no sóc res sense els demés que m’envolten.

34. Estic acostumat a rendir en les feines un 120% del que se’m demana, a casa, en canvi, rendeixo un 70% de tot el que se m’exigeix.

35. Sempre he donat una imatge externa millor que la imatge que he tingut portes endintre.

36. Rere la meva realitat de persona malalta, amago un gran esperit de superació, només eclipsat pels fracassos professionals.

37. Tinc els meus hobbies i els meus gustos, no renuncio a ells per altres objectius més primordials o aparentment més importants.

38. Visc el present, recordo el passat i tinc plans de futur.

39. Em considero una persona íntegra, a qui no li ha acompanyat la sort i no em veig realitzat, tot i ser adult fa molt temps.

40. Sóc bromista a vegades, tot i que també pateixo i desespero.

41. Sóc bon conversador, instigador i suggeridor de nous temes o noves idees.

42. Tinc paciència quan cal, m’impaciento davant les evidències.

43. Sóc una persona vital, però alhora molt observador i crític, no em callo.

44. Tinc criteri polític i sóc una mica filòsof, tot i no considerar-me cap virtuós en aquests camps.

45. Crec que la vida em depara moltes sorpreses, hauré d’estar atent al futur.

46. Les decisions que prenc poden ser polèmiques, perquè ningú és igual als demés, sempre hi ha qui discrepi de les decisions que prens en un moment determinat.

47. Sóc receptiu, obert a noves coneixences, però també sóc tradicional en molts aspectes.

48. Em considero humanista de cap a peus, estimo la diversitat, la natura i les cultures de tot el món, amb la seva gent i els seus costums.

49. Em veig amb forces de dur una família amb fills endavant.

50. Simpatitzo amb molta gent, tinc molts coneguts i amics amb qui no m’ha costat relacionar-me, crec que això es diu: “Tenir do de gents”.

51. Des que sóc pensionista m’he abandonat molt, no he cuidat els aspectes més funcionals o més estructurals de la vida en parella i en família.

52. No faig cap mena d’esport ni activitat física, apart de 2 o 3 caminades a l’any.

53. Miro tot sovint la televisió per estar informat de l’actualitat, darrerament no vaig al cine, tot i que hi havia anat molt.

54. Dedico moltes hores a l’ordinador i a Internet, crec que Internet ens permet la interactivitat, cosa que la tele no.

55. Actualment no sóc constant en els meus horaris diürns ni nocturns, peco de desorganitzat i d’indisciplinat.

56. La fe no mou muntanyes, però ajuda a veure-les més a prop. Si és així, jo tinc molta fe en millorar i donar un tomb a la meva vida.

================================================================
per: llamp!

Comentaris

  • Manifest[Ofensiu]
    Bonhomia | 06-11-2011 | Valoració: 10

    Tot un gran manifest teu! Dius coses sensacionals, reconeixes les teves poques debilitats i demostres l'increïblement fort que arribes a ser! Una abraçada, Dani!


    Sergi